Forumergernissen

Brb, even m’n kristallen opladen.

4 likes

Dit is wel een ergernis van mij, dat er lacherig gedaan moet worden over dingen die voor anderen wel betekenis hebben. Snap echt niet waar dat nodig voor is. You do you zou toch ook hiervoor moeten gelden?

31 likes

Oh ja ik lach nog elke keer smakelijk als iemand weer met een variant komt van ‘ik heb ook een keer iets voorspeld/iets geraden/gedaan waardoor ik dit als coach/influencer kan gaan verkopen, betaal mij|!’ want dat is gewoon A+ humor.

3 likes

Elke keer die discussie over of iets een biecht is.
Ik vind het werkelijk veel irritanter om 10 berichten te lezen over de vraag of iets al dan niet in een biecht is, dan om een niet-biecht te lezen. Lees het en laat het en ga lekker door met het topic. Behalve als iets dan discriminerends ofzo wordt gezegd onder het noemer dan krijg ik geen reacties hierop. Maar bij van die softe meningen/gedragingen die mensen zelf als een biecht zien. Laat lekker gaan.
De grap over de biechtpolitie, dat zij maar moeten beslissen, vind ik ook maar irritant.

86 likes

Die snap ik, alleen verliest op die manier wel het onderwerp van het topic. Ik vind het ergens wel fijn dat er kritisch wordt gekeken, omdat je anders van die biechten krijgt van : ik heb vanochtend ontbeten met chocola.

1 like

Ik vind het zelf een compleet overbodig topic. Vrijwel niks dat daar gepost wordt, is zo heftig dat reacties niet gewenst zijn. Post dan lekker in wjekw. Van mij mag het voorgoed dicht. Ben je ook van die discussies af.

9 likes

Ik hoop dat iedereen dat ook zelf kan bedenken en dat daar niet elke 5 dagen 15 berichten aan discussie voor nodig is.
En sowieso; ik lees dus liever “ik heb met chocolade ontbeten” dan 15 berichten gezeik daarover.

5 likes

Vaak wordt iets ook gebiecht en dan alsnog aangehaald in een ander topic, of het nou de biechter zelf is die dat doet of een andere forummer. Het is niet dat je biecht helemaal op zichzelf staat en onschendbaar of beschermd is ofzo.

Ik vind het ook irri dat 50 puntjes ook maar 3 puntjes worden. Soms brengen 50 net wat meer nuance maarja.

37 likes

Echt blij mee

Maar 2 puntjes is niks! Het is één puntje of drie :rage:

11 likes

Een puntje : Deze zin is klaar.
2 puntjes : hmm beetje vreemd
3 puntjes : best vreemd
50 puntjes : HIJ HAD GEWOON HET HOOFD VAN E.T OP ZN EIKEL GETATOEËRD

16 likes

Ik zie die overdaad aan puntjes alleen wanneer mijn moeder me appt. Dan vraagt ze of ik haar even kan bellen met 50 puntjes erachter en dan heb ik meteen het gevoel alsof ze me inschakelt om een kostbaar schilderij te ontvreemden ofzo.

18 likes

Niet echt een ergernis, maar sinds die baby is geboren vind ik het beutyblogtopic niks meer aan. Logisch dat het daar nu het grootste gespreksonderswerp is hoor, en ik scroll gewoon lekker langs de dingen die ik niet interessant vind, maar ik mis het wel om daar lekker veel bij te kunnen lezen.

8 likes

Maar wat wil je bijlezen dan? In dat topic worden veelal de grootste drie besproken. Mascha heeft een baby, Serena heeft een baby en spon en Cynthia heeft een zwaar leven.
Snap niet zo goed wat je daar denkt te halen aan leuke informatie/bijlees-materiaal.

3 likes

Ik vond de dingen over Mascha voorheen altijd wel leuk om mee te lezen, en het zware leven van Cynthia nog steeds

Hahahah spot on

2 likes

Ja maar nu noem je wel allemaal dingen dat ik denk “fair enough” maar die laatste uitsmijter gaat echt dwars door mn ziel :wink: :stuck_out_tongue:

6 likes

Hahahaha ja het allerkutste vind ik reacties (hier maar ook in real life) dat bepaalde gerechten “echt niet zo horen :astonished::astonished::astonished:” en je Italiaanse/Franse/Spaanse opa/vriendin/familie zich zou omdraaien in z’n graf
i don’t care geef me die ketchup ik eet vanavond macaroni

41 likes

Haha ja inderdaad zeg. Zo jammer als je jezelf al die beperkingen oplegt. Ik word er ook altijd heel recalcitrant van. Een collega van mij klaagde laatst over spaghetti snijden (:roll_eyes:) en ik zeg dan ook gewoon dat ik dat ook altijd doe terwijl dat niet eens waar is. Al die regeltjes, zoo vermoeiend.

2 likes