Forumergernissen

Haha hoe Meta dit gesprek ook is: “de topics waar discussie is, en waar sommigen dan iets vinden en de anderen dan iets vinden van de toon.” De BLM-topics dus.

Hahahahaha omg kwartje valt
Monstertruck ook :frowning_face: jammer!

1 like

Ze zegt toch heel specifiek over welke topics ze het heeft. Volgens mij gaat dit over veel meer dan alleen black lives matter (waar 1 topic over is). Discussies en gedoe over de toon speelt ook al veel langer en veel breder op dit forum dan alleen dat.

1 like

Ja volgens mij wel :cry: @monstertruck bestaat iig niet meer

2 likes

huh ja dit was ook mijn reactie, sund

2 likes

Is dit weer zo’n experiment waar forummers tijdelijk verdwijnen om te zien of er naar ze gevraagd wordt. In dat geval kunnen jullie nu allemaal terugkomen!!

22 likes

Heel eerlijk gezegd boeit een sfeer mij nooit zo op een forum, ja mensen kunnen hard zijn maar zo is het leven toch ook? Ik krijg juist meer nare vibes van zo’n vredelievend sfeertje waar forum matties alles van elkaar liken en niet tegen elkaar in durven te gaan. Vind de sfeer hier juist volwassen omdat ik het idee heb dat er best wat discussies op niveau worden gevoerd. Als ik mijn telefoon weg leg ben ik vrijwel alles vergeten en gaat mijn normale leven door. Sommige mensen zijn aardig van de lappen tekst tikken maar daar scrol ik vaak snel overheen en als iets mij niet boeit lees ik er snel over heen

13 likes

Ik respecteer gewoon iedereens privacy oke? :sweat_smile:

Hahahaha “de one direction fan”, guess that would be me. :joy::joy::joy:

PS In de serie The Stranger heeft een vrouw heel veel lama’s in ze heten naar Take That- en One Direction-leden, ik zat klappend op de bank. Het liep helaas niet goed af met m’n fave.

49 likes

OMG je bent er nog! :sweat_smile:

1 like

Lama’s? Ik heb die serie gekeken maar dit snap ik niet

Was het een alpaca dan? Daar begint de serie zo’n beetje mee? :sweat_smile: Ik bedoel Harlan Coben’s The Stranger he, er is ook een Aziatische serie die zo heet zie ik.

Ja! Misschien heb ik dat verdrongen?? Kan het me echt niet herinneren

Edit: ohjaaa die dode lama!!

1 like

is it really you? :eyes: bewijs het: hoe eet jouw vriend kiwi’s

21 likes

(Niet mijn vriend.)

62 likes

:partying_face:

2 likes

Ik heb mijn bericht verwijderd. Voelde ineens zo stom.

Het goede antwoord én een Limburgse bron: ik geloof je!

1 like

Ik had al een sterke intuïtie dat jij dit zou posten.

67 likes

Ja lekker allemaal aan de horoscopen, zoutlampen en vage voorspellingen achteraf :joy:

4 likes