Forumergernissen

‘O die influencer krijgt allemaal gratis spullen/van alles gesponsord, ik had beter ook influencer kunnen worden!’. Elke paar weken weer. Of nog erger, incl. verkapte humblebrag en/of referentie naar eigen ~rags 2 riches~: ‘ik had net zo goed niet keihard kunnen werken voor mijn koophuis dat ik ergens in de 20 heb gekocht/4 studies kunnen doen en een echte baan kunnen zoeken!’

Ja het leven is oneerlijk we hebben niet allemaal een symmetrisch gezicht, charisma en de wens om onszelf te verkopen. Er zijn veel grotere ongelijkheden in de wereld en in ons land dan influencer vs. niet influencer, en wij hadden die keuken/Dyson/jurk niet gekregen als de influencer hem had afgeslagen :woman_shrugging:

29 likes

‘is het te laat voor een carrière switch?’

2 likes

Privileges…

5 likes

Takes one to know one sgat

Zo inderdaad helemaal klaaaaar mee. Inc de grappen erover hihaho

Waarom zou je dit ook willen. Love it om 1000 berichten van een controverse te lezen

2 likes

Oh dit vind ik zo irritant ja. Niet alleen in deze situatie maar gewoon altijd. Ga geen smoesjes bedenken geef gewoon toe als je egoïstisch/asociaal bezig bent.

4 likes

Ugh ja en dan van die posts van mensen die ‘even een tegengeluid’ willen laten horen (elke week wel zo’n post) en dat die posts dan 50 likes krijgen of zo

8 likes

Mijn ergernis is vooral dat er mensen op dit forum vooral eigen, veel strengere regels lijken te hanteren.
Zelfs verzorgingstehuizen laten gezonde ouderen nu ook weer mondjesmaat bezoek ontvangen, maar als je hier zou typen dat je je oma weer gaat bezoeken heb ik het gevoel dat je dat meteen met talloze disclaimers moet doen voordat er hele betogen volgen over het egoïsme van de mens.
Dus @Penny_Lane ik vind het “klein beetje aanspreken” voor dit forum niet helemaal op gaan. Er zijn hier echt forumleden die hier al een hele tijd pretenderen dat je nu niemand meer mag zien, want dat zijn “de regels”. Dat vind ik overtrokken, want dat zijn “de regels” dus niet. Dat iemand de keuze zelf maakt zich ook met goede gezondheid te isoleren is prima, maar dat betekent niet dat leden die hier nog wel anderen zien de landelijk opgelegde regels niet volgen.
(Naar mijn weten is bezoek ontvangen zelfs de gehele corona crisis nooit verboden geweest en mochten gezonde mensen op hoogtepunt vd crisis zelfs nog drie mensen op afstand ontvangen)

40 likes

Ik denk niet dat onze Pen het heeft over mensen die voorzichtig op een veilige manier naar hun oma toe gaan en zich aan de regels houden.

Maar aan de die (BIJVOORBEELD) Rondneuken of naar zinloze winkels gaan en dan roepen " Jaa maar ik kan eeeecht niet zonder pik / of prulariaa ik moet dat hebben anders sterft mijn middenvoetsbeentje af en andere rare redenen"
Nee schat je wilt gewoon sex en naar buiten own it of zet het niet op t forum maar kom nie met een kut smoes en dan roepen dat iemand die er wat van zegr een corona politie is.

9 likes

Ja maar met “ik ben zwakker dan de pandemie” kom je er zelf wat minder goed vanaf dan “coronapolitie overdrijft :roll_eyes:”*

*dat is ‘t m juist denk ik, overigens. De mensen in kwestie kunnen niet “ownen” dat ze egoïstisch zijn omdat ze geen zin hebben in die 1,5 meter, omdat ze zichzelf helemaal niet egoïstisch vinden, maar juist vinden dat ze de regels juist hebben geïnterpreteerd of er op z’n minst gerechtvaardigd van afwijken.

Dus het is niet helemaal dezelfde discussie.

2 likes

Over dat stomme boshuis van ik weet niet eens hoe ze heet. Ik kan niet meer.

21 likes

Het woord ‘vretten’, vind het zo lelijk

13 likes

“Je mag me wel taggen hoor”

13 likes

Heb ik vandaag nog gezegd. Dus je mag me wel taggen hoor.

15 likes

van “maccie” word ik ook naar

meer een taalergernis dan een forumergernis wel.

14 likes

Haha aan deze heb ik al zooo vaak gedacht ik vind het echt een irritant zinnetje. Ging hem vandaag posten omdat ik er aan dacht door @Lula maar ik dacht jaaa dan komt er zeker een ‘je mag me ook taggen hoor’ reactie

2 likes

Maccie klappen jochie

3 likes

Gaat gij liever naar de Mcdo?

1 like

Is dit Vlaams, ik hoorde het Nicole zeggen van de ex on the beach. Ook echt: McDooooo.