Volgens mij dateert dat deels ook nog van de tijd dat merknamen op EGF veranderden in een affiliatelink. Maar goed hier is dat niet he.
Ik snap ook niet dat mensen gevoelige info onder die blur ding zetten. Alsof alleen die gene tegen wie je praat dat kan lezen.
Oh ik woon in piemel
wat ik ook nooit snap is als mensen zeggen “haal het later weg i.v.m. herkenbaarheid”,. maar eerst staat het er wel even, je weet toch niet of mensen die je eraan kunnen herkennen het niet allang gelezen hebben? - nou ja ik erger me er niet aan ofzo maar snap het niet.
In een vlaag van verstandsverbijstering klik ik er vaak op. Een beetje als Dory (“oeh kijk een link!”) of zo.
Hahahah ik schoot hier hardop van in de lach
‘sorry dat ik hier zo kom binnen vallen’
Je hoeft geen sorry te zeggen om een berichtje te posten in een openbaar topic op een openbaar forum, je komt dus ook niet binnengevallen in een of ander privé gesprek.
Liever niet quoten
Wow ik kom er nu pas achter dat het cijfertje naast de link betekent hoe vaak erop is geklikt
Ik vind t ook irri als ik 10 puntjes typ dat die ook in 3 puntjes veranderd. Al die moeite voor niks
inderdaad zelfde met utiroeptekens en vraagtekens. ik heb er soms veel nodig om m’n punt te maken.
Dat er nu in minstens 3 topics geklaagd kan worden over buren die zich niet aan de coronamaatregelen houden. Het is niet offoptic in al die topics en ik vind het altijd een beetje stom als mensen gaan klagen wanneer het over iets gaat dat ze niet interessant vinden, maar dit vind ik gewoon overkill ofzo.
Van die polls die in het “je moet kiezen” topic horen en niet in “stel je persoonlijke vraag”. Zie dat zo vaak
Ja eeeeens, ik vind dat echt stomme polls
Vind dat er in die bloggerstopics vaak zo’n sfeertje hangt van we doen een wedstrijdje wie de leukste en meest gevatte comment kan schrijven. Daardoor zijn ze juist niet leuk meestal.
Mensen die alleen maar iets posten van: ‘ik heb weer heel wat gemist’ of ‘zo even 300 berichten bijlezen’.
Of nog erger, dan de ultieme entitled toevoeging erachteraan: kan iemand even de afgelopen 1000 berichten samenvatten?
Uhh nee? De fuck denk je dat we zijn, je persoonlijke assistent? How bout no.
Dat er in vrijwel elk topic waar ik kijk weer een discussie gaande is over the law of attraction.
En iedereen die dan ff een grapt maakt over iets visualiseren. Jaahaaaa