Forumergernissen

Come at me, bitches!

32 likes

Ben hier ook voor! Ik like weleens een sad bericht, en dan haal ik hem maar weer weg omdat ik dan de enige liker ben (is dat een woord?) en niet als een gestoorde over wil komen
Wat het nog erger maakt want dan krijgt diegene denk ik wel een melding dat er een like was

3 likes

Ja of als ik dat doe denk ik ook dat ik er apart bij moet reageren dat het als een bemoedigende like of hart onder de riem of ‘inderdaad wat superkut’ is bedoeld en dan heb je alsnog allebei :smiley:

Vroeger op Hyves had je de knop “respect!” Dat was ook leuk hahaha

Hier nog iemand. Ik ben de rechter:
afbeelding
Sorry voor de crappy kwaliteit…

7 likes

In plaats van dislike kun je iemand ook gewoon (per ongeluk) flaggen.

Misschien kunnen we met Valentijn een dislike knop doen? Voor 1 dag.

13 likes

Hahah voor valentijn, love it

Me droom.

51 likes

Maar ook hartje, niet in plaats van

1 like

Oeh die als dislike zou mn forum ervaring compleet maken.

Ja! Daarom vind ik het hartje ook zo leuk: de betekenis is afhankelijk van de context maar het is altijd een adhesiebetuiging. daarom vind ik het persoonlijk ook niet nodig om erbij te zeggen dat je het natuurlijk niet leuk vindt hoor, als iemand iets rots overkomt en je het daarom gebruikt.
plus, het is fijner om een hartje in te kleuren dan te klikken op ‘Leuk’, vind ik tenminste. En al helemaal om niet te hoeven klikken op ‘Niet meer leuk’ als je een keer per ongeluk klikt. Maar dat is een egf forumergernis van mij.
Want dan dacht ik altijd: wat als ik het nou nooit leuk gevonden heb maar mn kat is over het toetsenbord gelopen?

10 likes

Oh ik vind het top haha, want ik vind schoonmoederleed echt smullen maar vriendschaps- en relatiegeluk dan weet niet zo boeiend…

4 likes

Ik zou vandaag gaan stofzuigen maar eet in plaats daarvan chocola onder een dekentje :see_no_evil:

29 likes

Nee daar heb ik de stofzuiger toch voor!

18 likes

Maar ik heb alleen maar biechten op vivaniveau :sob:

Dankje :heart: :cry: #ontroerd

3 likes

Die horen in wjekw.

Maar ik lees heel vaak van die Viva biecht-lights en dan denk ik: wat moet je hier in godsnaam op omg-en?

Daarom dislike of negeerfunctie

1 like

Ja alleen al daarom de moeite waard
#doitforscience

3 likes

Wanneer mensen random s paties en gekk.e puntje.s toevoegen!

Dat werkt toch ook helemaal niet?

16 likes

Ik dacht dat dat was om nietgegoogled te kunnen worden icm je username maar snap het nooit als mensen bv zeggen Ik was in de Ze.eman

2 likes