Forumergernissen

Vind het altijd zo grappig dat eens in de zoveel de tijd de zelfde mensen met die google vragen ergernissen komen. Maar die mensen die die vragen stellen kunnen dit topic denk ik niet vinden.

1 like

Misschien moeten we die mensen in een groep met elkaar zetten en maar toegang tot één topic geven.

6 likes

Waarom zeg je dit op een toon alsof jij dit niet eigenhandig kan regelen?

11 likes

4 likes

Prima oplossing. In het begin enkel toegang tot een topic met polls met vragen over het forum (hoeveel posts moet je hebben om toegang tot members only gedeelte te krijgen, hoe stuur je een privébericht). Pas bij alle antwoorden goed beantwoord mag je door naar de rest van het forum.

16 likes

Het kinderbad van het forum, voor je in het diepe forumgeweld mag meedoen.

9 likes

Zie jij eerst maar eens alle vragen goed te beantwoorden, wijsneus.

3 likes

Krijgen ze dan ook een diploma? Of een sticker?

2 likes

De niet kloppende titel van het topic ‘Woorden die alleen in je familie/ gezin gebruikt’. Voeg pls ‘je’ toe tussen die en alleen of ‘worden’ tussen gezin en gebruikt.

edit: dank :heart:

3 likes

Een ik kan googlen badge

1 like

Badge?

Jup…

De bedoeling

13 likes

Ik vind het irritant dat het zo GeScHrEvEn wordt. In het origineel is het niet om de letter, dat leest nog irritanter.

1 like

In het impopulaire mening topic, dat gezeur over wat wel/geen impopulaire mening is. Je kent een ander zijn/haar referentiekader niet dus wat een ander als impopulair ervaart is toch diens eigen beleving lijkt mij.

1 like

Zo werkt het toch niet? Populair en impopulair gaan over de algemene mening van het volk. Daar verandert een individuele ervaring niks aan.

Klopt hoor maar hoe weet je wat ‘de mening van het volk’ is? Of wat is de definitie van ‘het volk’?
Voor de meesten is toch de directe omgeving (stad, vrienden, collega’s) de referentie.

2 likes

Ik ben echt vaak mijn eigen BEC op dit forum omdat de helft van wat ik zeg volgens mij ook gewoon in 1 zin kan in plaats van 20 en ik mij posts zo vaak aanpas om een spelfout te verbeteren of iets duidelijker te verwoorden. Dan staat er dat ik het 3x heb aangepast en dna vind ik mezelf echt zoooo irritant haha. Dan wil ik mijn post verwijderen maar dat vind ik ook weer irritant.

8 likes

Letterlijk Same

Alleen staan er dan na 3 aanpassingen nog steeds spelfouten in Mn post van 2 zinnen, want ik kan de d, dt en t niet onthouden.

Aanpassing: na ipv naar

1 like

Ja autocorrect idd!

Vind het zelf ook bloedirritant, maar t blijft maar gebeuren

Edit: idd een element

3 likes