Forumergernissen

Je moet er net zin in hebben maar ik heb in m’n iPhone een woordenlijst aangemaakt via instellingen - algemeen - tekstvervanging.

Daar heb ik een woordenlijst aangemaakt dat hij oa bij @@ m’n e-mailadres neerzet. En bij bsn m’n volledige bsn-nummer tevoorschijn komt. En van WoW automatisch wow etc. Even een investering maar heel handig!

21 likes

Test:

mn mn mn mn mn

You da best

15 likes

Oja WoW snap ik ook nooit, alsof je altijd world of warcraft wilt typen?

7 likes

Ja en bij mij kwam dat ook altijd

En ook Love iT, echt waarom die T als hoofdletter.

Maar dat is nu allemaal verleden tijd.

6 likes

Pas sinds kort weer terug op het forum, dus ik ben nog alles aan het ontdekken. Niet normaal hoeveel nieuwe functionaliteiten erbij zijn gekomen. Vooral zo-zo-zo blij dat je nu veel makkelijker foto’s kunt plaatsen. Op het EGF moest je foto’s altijd eerst uploaden via een site, wat een takkenwerk was dat. Als ik daaraan terugdenk voelt het echt als de prehistorie. :joy:

Enige wat ik tot nu toe minder fijn vind op dit forum is dat de quotes niet automatisch bij de berichten worden getoond en dat je moet klikken om de quote te lezen. Als je later een topic opent is het echt lastig om te volgen waar het nu precies over gaat, helemaal als er ook nog eens meerdere discussies tegelijk gaande zijn.

10 likes

In het kader hiervan: @Penny_Lane waarom typ jij vaak 'k in plaats van ik? Lijkt me veel omslachtiger. Dit vraag ik me echt al maanden af trouwens, maar is geen ergernis.

2 likes

Haha ja zo raar!
Andere tips:
Due- die
Eem - Een
Nuet- niet

Ik heb een lekker lijstje verzameld, maakt het leven zoveel makkelijker!

3 likes

Dit doet me eraan denken dat mijn moeder mij een keer wou vragen op whatsapp of ik iets in haar tas had gedaan, en toen maakte autocorrect er ‘gasaanvallen’ van… Echt hoe dan?! :joy:

2 likes

Hahahaah dit doet me denken aan deze meme:

41 likes

Ook in het kader hiervan, @Boppie jij typt men in plaats van m’n! Is dat Vlaams?

Dit is fantastisch en ik heb dit meteen gedaan!

Nooit meer Mn, WoW en snachts. En ik heb ingesteld als ik iniemail schrijf hij er automatisch m’n email van maakt!

3 likes

Haha goed he!

Tip van het jaar dit :ok_hand: Thanks!

1 like

Weet iemand hoe dit werkt bij Android?
Ik zit al twee dagen te zoeken maar ik kan het niet vindeeeeen

1 like

Dit is geniaal van de e-mail!

1 like

thanks!

Men wordt gebruikt als bijv. “men zegt wel vaker…”.

1 like

Men heeft een andere betekenis dan mijn.

M’n of mijn is in België gewoon hetzelfde hoor. Misschien dat sommigen wel ‘men’ schrijven maar dat is gewoon fout.

4 likes

Het is niet mijn ergenis inieder geval haha. Iemand anders vroeg waarom iemand men typte ipv m’n en of dat vlaams was.