Ik heb de laatste dagen constant dat de app een beetje vast loopt. Ik klik altijd gewoon op mijn ongelezen topics maar deze blijven nu als ongelezen. Dus dan heb ik bvb 6 ongelezen topics al gelezen maar diezelfde 6 blijven als ongelezen staan. Zijn er nog mensen met dit probleem?
Ja. Is ook al wel vaker benoemd dus wordt aan gewerkt.
Ik heb trouwens wel een soort van truc ontdekt als je na het lezen even springt naar het bericht wat je als laatste hebt gelezen pakt die het wel als gelezen
En je kunt je stem veranderen als je verkeerd hebt gestemd.
En we moeten een afkortingenlijstje maken.
en je kunt niet mensen per ongeluk rapporten!!!
En je kunt na 30 dagen en 50 posts lid worden van members only door een verzoek te sturen aan de mods. En je kunt dat ook zelf opzoeken.
Je kunt sowieso veel dingen opzoeken, met Google enzo.
O wat is dat dan, kun je me dat even uitleggen?
Ik heb echt zo vaak zin om te antwoorden met een let me google that for you link maar hou me altijd in. Maar echt, het is zo’n mooie uitvinding mensen, Google.
En toch lijken we (soms collectief) mensen die het niet opzoeken te belonen met het voor ze uit te spellen.
Nou nou. Ik vraag het ook wel eens hier omdat ik het gezelliger vind en omdat ik liever persoonlijke ervaringen hoor.
Je kan ook best dingen vragen hier, maar sommige mensen stellen zulke basic vragen die je in 1 minuut gegoogled hebt, dat ik me afvraag hoe ze in het dagelijks leven functioneren als ze echt niks zelf kunnen opzoeken.
We zijn hier geen helpdesk.
Dit ging over toegang tot members only vragen, of wil je daar ook graag persoonlijke ervaringen van horen
Nah opzich, als je net op het forum zit, alles is nieuw (nieuwe user interface, nieuwe gebruikersnamen, je kunt ineens stemmen op polls!!) en je komt wellicht van het egf dat je denkt huh is er niet zo’n topic? En dan je die vraag dan stelt in het wat je even kwijt wilt topic
Polls daarentegen met als antwoordoptie "ik ben/vind/heb niet x maar ik wil toch stemmen " aaargh waarom?!
Ohhh ik dacht ff in het algemeen. Nee die vraag vind ik ook fakking irritant.
Mijn lasagne is groen en lijkt een beetje harig. Staat nu 7 dagen buiten de koelkast. Denk je dat ik het nog kan eten?
Tuurlijk meid. Met een beetje geluk ben je daarna ook niet meer in staat om dit soort vragen te stellen.
Geen beter dieet dan een week lang de buikloop #beaskinnylegend