Oh ja dat was het! Thanks.
nou vind je het echt lastig om op een ballonnetje te klikken?
was het trouwens niet zo dat op egf default wel werd geciteerd, dus dat je de tekst moet weghalen als je geen citaat wilde? (daar twijfel ik nu over)
ik zou wel citeren soms om bijv. op een specifiek deel uit de post te reageren, dus voor de zekerheid is het wel handig als erbij staat dat iemand echt niet wil dat het geciteerd wordt, ik snap dat wel.
ja was idd zo. je hadgewoon “citeren” en anders taggen!
oja en toevoegen aan multicitaat! alleen die mis ik echt, dat was wel chill dat je posts kon bewaren en dan verder kon lezen en op het laatst op alle bewaarde pots reageren. dat doe ik op mn telefoon hier niet echt makkelijk meer.
ah kijk… dat leek me eerder het grote verschil namelijk. je kunt hier ook, in tegenstelling tot daar, makkelijk terugvinden waar de reactie over gaat, waardoor de noodzaak grotendeels wegvalt. dus zie je het minder gebruikt worden.
maar als mensen t voor de zekerheid zeggen, snap ik soms wel.
Oh wauw ik ontdek dat ballonnetje nu pas! ik klikte om te citeren altijd op dit icoon en ging dan heel omslachtig de tekst die ik wilde selecteren knippen en plakken, dit gaat m’n leven echt een stuk verbeteren (misschien had @Luzarl dit ook)
Ja ik weet ook niet van een ballonnetje? Als ik moet citeren doe ik tekst selecteren en dan op citeren klikken. Dat is dus omslachtiger dan gewoon op reageren klikken
Linksboven een tekstwolkje (ofwel ballonnetje)
Maar als je op antwoorden klikt krijg je toch ook al die iconen te zien?
Oh ja wel!!! Hahaha omg
Het werkt??
Is dit voor mij?
ja als je een algemeen antwoord typt maar als je op iemands bericht reageert zoals ik nu bij jou, dan als ik op het ballonnetje klik krijg ik de reactie in kwestie van jou
Je kunt ook op je telefoon en laptop de tekst selecteren en dan zie je vanzelf een optie citeren. Dan pakt ‘ie alleen de geselecteerde tekst.
Ik denk niet dat dat zomaar ophoud helaas. Dit is dezelfde categorie als ‘Ik kan je geen pb sturen want je profiel staat privé!’ Jawel dat kan wel en is al vaak uitgelegd. Maar niet iedereen leest of ziet die uitleg.
Was die knop er maar in het echte leven.
Verder moet ik al tijden de neiging onderdrukken om overmatig gebruik van de ‘see no evil-aapje’ emoji (weiger nu ook om hem te gebruiken) te flaggen. Snap niet waarom ik zo buitenproportioneel boos word van het gebruik daarvan.
haha, ik vind het dus wel goed dat dit naar voren komt, dat flaggen. vond t nooit zo logisch maar kan me ook wel voorstellen hoor dat je schrikt als je denkt dat je op een of ander alarm hebt gedrukt per ongeluk.
Ik vind het stom als mensen typen ‘OMG op mezelf!’ terwijl ze dan helemaal niet in het OMG topic zitten.
Ja en mensen die zeggen dat ze de verkeerde optie hebben aangeklikt bij een poll.
Je kunt het aanpassen als je op “reacties verbergen” klikt!!!