@Nescio
Ik vind het ook enorm rot dat je je zo voelt! En waarschijnlijk voelt @Lula zich net zo.
Ik lees te specifieke topics om te begrijpen wat de naam discussie inhield en welke gevoeligheden er al waren. Ik heb alleen de discussie in dit topic meegekregen (en zelf ook aangegeven te kunnen begrijpen dat men het hebben van twee accounts duidelijker vindt) en heb dat niet als stemmingmakerij gelezen en/of opgevat. Net zoals velen hier dat ook niet als stemmingmakerij ervaren.
Máár ik kan niet het gevoel van anderen invullen. Dat kan de rest van de leden hier ook niet. Ik kan best begrijpen dat als je je stinkende best doet een toko draaiende te houden een dergelijke discussie als stemmingmakerij voelt. Mensen zijn wel degelijk geraakt door deze discussie, dus laten we dat ook serieus nemen.
Ik sluit me aan bij @Karl_Lagerfeld dat ik dankbaar ben voor het nieuwe forum en ik in ieder geval vanuit mijn kant excuses wil maken voor het bericht over meerdere accounts. Ik heb hier te praktisch en zonder voorgeschiedenis naar gekeken en me niet (genoeg) beseft dat die discussie pijnlijk kan zijn voor mensen die hun ziel en zaligheid leggen in het runnen van dit forum.