Forumergernissen

Ja geen idee ben gestopt met lezen maar heb sowieso niet echt een mening over de discussie omdat ik het niet zo ervaar.

Maar: we zaten allemaal op egf en dat werd zomaar opgedoekt en toen hebben een aantal mensen de moeite genomen om dit forum te maken en te onderhouden voor ons dus daar ben ik die personen wel heel dankbaar voor.

54 likes

Ik vind dit een heel lief berichtje :blush:

2 likes

Ah shit snel verwijderen!!!1

12 likes

Omg je imago karl! Snel zeg iets over dikke vrouwen op de runway bah!!

4 likes

Dit is een forum we zijn geen sekte.

4 likes

Gelukkig beweer ik dat ook niet. Zou een beetje raar zijn, he?

edit: Ik vind dit eigenlijk een heel kinderachtige reactie. Ik probeer het bewust netjes te houden/verwoorden, zou leuk zijn als je dan niet probeert dit soort woorden in m’n mond te leggen.

39 likes

We aanbidden anders wel veenmollen en eeltsokken.

8 likes

Ik, en ik denk ook velen met mij, ben daar zeker dankbaar voor maar dat betekent niet dat je (in het algemeen dan, gezien jij het bijvoorbeeld niet ervaart) je niet kritisch mag opstellen. Of dat zou het niet moeten betekenen. Want ik vind dat dat nu een beetje te kakken wordt gezet, alsof het nergens vandaan komt dat veel leden hetzelfde ervaren en alsof dat gevoel er niet mag/kan zijn.

8 likes

Dat ooit Moskowitz op een niet ironische wijze zou worden gequote hier. Onverwachts.

8 likes

18 likes

@Nescio
Ik vind het ook enorm rot dat je je zo voelt! En waarschijnlijk voelt @Lula zich net zo.

Ik lees te specifieke topics om te begrijpen wat de naam discussie inhield en welke gevoeligheden er al waren. Ik heb alleen de discussie in dit topic meegekregen (en zelf ook aangegeven te kunnen begrijpen dat men het hebben van twee accounts duidelijker vindt) en heb dat niet als stemmingmakerij gelezen en/of opgevat. Net zoals velen hier dat ook niet als stemmingmakerij ervaren.
Máár ik kan niet het gevoel van anderen invullen. Dat kan de rest van de leden hier ook niet. Ik kan best begrijpen dat als je je stinkende best doet een toko draaiende te houden een dergelijke discussie als stemmingmakerij voelt. Mensen zijn wel degelijk geraakt door deze discussie, dus laten we dat ook serieus nemen.

Ik sluit me aan bij @Karl_Lagerfeld dat ik dankbaar ben voor het nieuwe forum en ik in ieder geval vanuit mijn kant excuses wil maken voor het bericht over meerdere accounts. Ik heb hier te praktisch en zonder voorgeschiedenis naar gekeken en me niet (genoeg) beseft dat die discussie pijnlijk kan zijn voor mensen die hun ziel en zaligheid leggen in het runnen van dit forum.

1 like

Ik denk dat het voor de sfeer hier en de algemene communicatie op dit forum al een hoop zou schelen als mensen op het moment dat ze een bericht zien wat ze vervelend vinden, gewoon op dat bericht en die persoon reageren. Pb kan ook. Ik vind dat niet doen en vervolgens in dit topic in algemene termen komen klagen een beetje hetzelfde als bij de juf komen klikken. Kinderachtig en niet echt constructief.

10 likes

Daar heb je een punt. Sowieso nodigt dit forum in de kern al uit tot nare gevoelens. Als iemand aangeeft zich te storen aan gesprekken over “kippen” en jij hebt net een leuk gesprek gevoerd over kippen, dan voelt dat toch als geroddel of klagen bij de juf of hoe je het ook wil noemen.
Het werkt dan wel ook twee kanten op, zowel leden áls mod’s zouden dan hier niets moeten zetten. Al met al… weg met dit topic?

5 likes

omg @Zaadjes heb ik nou iets met jouw post gedaan? er hangt nu een rode streep voor jouw post. als ik iets heb aangeklikt, excuses alvast ;p

@midheavenmoon geen idee waarom ik jou quote :sweat_smile:

1 like

Weg met dit topic lijkt me niet direct een oplossing. Dan wordt er in een ander topic wel weer iets gepost wat er hier gepost zou worden. Denk dat het beter is zoals @grace zegt, iemand direct aan te spreken (al dan niet via een pb bijvoorbeeld). Uiteraard op een respectvolle manier.

Dat ligt toch in elkaars verlengde? Mijn punt is als dit topic er is, het direct aanspreken minder aantrekkelijk is omdat er een plek is maar je “legaal” je zegje in algemene termen kan doen.

Ps. Overigens bedoel ik het niet als “oplossing”, maar wel als bevordering vd sfeer zoals @grace aangeeft.

Ik zie mijn eigen comments niet meer? What happened

Hahaha you’re cancelled.

ò.ó

Ik wel hoor!