Forum: verbeteringen en ideeën

Sorry als dit al genoemd is, maar kan de naam van het forum nog worden aangepast?
Ik weet dat het qua betekenis exact zegt wat het is, maar feminarium klinkt zo… plastisch. Ik moet steeds denken aan pessarium :no_mouth:

4 likes

Oh en hier zullen mensen misschien verschillende meningen over hebben, maar ik vind alle badges die ik steeds ontvang voor alles wat ikvoor de eerste keer doe best irritant :neutral_face: Het zijn er zoveel!

7 likes

ja! de werknaam is voor de pilot, no worries

ja best he!
ik kreeg gister die van het lezen van een topic met > 100 posts.

“goedzo meid”

nou poeh viel ook niet mee hoor :sweat_smile:

2 likes

fascinerend trouwns die associatie haha. komt door die dokters met hun latijn zeker.
vaGIna much @Marbella

Ja precies. Ik vind dit ook irritant. En het voegt voor mij echt niks toe.

Help ik zit vast in de chat en kan niks zeggen

Wat is nu het chillste thema volgens de meesten? Hij staat nu op hamburger.

Ik vind dat op het oude forum ik meer tekst tegelijk op mijn mobiel heb. Dat leest wat efficiënter. Of kan ik dit ook ergens zelf aanpassen? Er zit hier meer wit tussen de posts. Wel beetje gemierenneuk, sorry.

2 likes

Ik vind dark heel prettig. Minder fel envermoeiend voor de ogen, zeker als ik in bed lig.

1 like

Premature Optimisation.

mijn grootste pitfall tbh

Zou het mogelijk zijn om in de categorie ‘Nieuwste’, als je daarop filtert, je niet de topics ziet waar voor jou als gebruiker geen nieuwe berichten in staan? (als je snapt wat ik bedoel haha)

En om in te haken over berichten verwijderen. Heel fijn dat iedereen dat nu zelf kan, maar misschien wel handig om na te denken dat als je dat zomaar (onbeperkt) kan doen, en er dan geen melding zou staan zoals nu ‘dit bericht is verwijderd, over 24 uur balblabla’. Dit aan nadelig is voor de leesbaarheid van de topics als je net wat later komt binnenvallen.

1 like

Ik vind het echt heel verwarrend dat de avatar van een topic bij elk nieuw bericht veranderd, zo’n ava is toch een beetje herkenning voor een topic en nu denk ik elke keer ‘heh, wat is dit nou weer’ :exploding_head:

2 likes

Oh help. Zowel op desktop als op mobiel heb ik de layout veranderd (wilde ff kijken hoe dat eruit zag), maar nu is de optie om opnieuw te switchen weg? Ik heb nu een heel lelijk donker forum haha Hoe zet ik dat terug?

Het staat hier onder interface veranderen!
https://discourse.forumfeminarum.nl/t/forumhandleiding/

Ik heb niet alles gelezen (sorry), maar wordt er gewerkt aan paginanummers? Ik snap dat het misschien tijd kost en zo, maar het zal een fijne gedachte zijn als er in elk geval al aan gewerkt wordt. Vind het nu zo onoverzichtelijk. Of is er een layout met pagina’s?

Ik krijg blijkbaar niet alle meldingen binnen van likes/reply’s etc. Heb al gekeken bij instellingen maar op m’n mobiel kan ik het zo niet vinden?

Ik heb af en toe dat ik op antwoorden klik en er niks gebeurt. Als ik later weer bij de post terugkom dan weer wel, maar het lijkt net alsof geen enkele knop het tot die tijd doet.

Alles wordt gelezen hoor maar ik moet ff bijkomen van alle drama op het ‘oude’ forum. Heb een partij hoofdpijn waar je u tegen zegt (en een baan). Didn’t sign up for drama zeg maar.

7 likes

test

1 like

Ja misschien is het iets wat nog moet wennen, maar ik vind het bijvoorbeeld vervelend dat ik nu ingelogd moet zijn (volgens mij) om te weten waar ik ben gebleven in topics. Ik vind het persoonlijk minder overzichtelijk.