Ah heel begrijpelijk hoor! denk dat niemand hier verwacht dat hun ideeën meteen a la minute geïmplementeerd gaan worden. Meer dat waar je tegenaan loopt gemeld is voordat je het zelf weer vergeet. (iig, voor mij dan) :)
Sorry ben ik weer. Ik had de dark layout geprobeerd, maar nu kan ik niet meer terug switchen op mobiel. Zou graag weer naar hamburg(er?) willen haha. Mis nu de :oops: smiley.
Ik associeer latijn niet echt met dokters eigenlijk, ik denk meer dat het door het woord zelf komt omdat het er gewoon een beetje op lijkt maar met herbarium heb ik het dan weer niet
Bij mij verdween net een topic waar ik op gereageerd had, en 10 minuten later staat die wel ineens weer tussen alle topics. Ook vind ik de chat super leuk, maar heel onhandig op mobiel - maar dat is al vaker aangegeven door anderen.
Verder vind ik dit forum oprecht heel chill ingericht (love de emoticons)
Bovenaan, naast alle categorieën, stond bij mij nieuwste, nieuw, ongelezen blabla. Bij nieuw stonden cijfers achter (2) maar als ik dan op nieuw klik en daarna weer op nieuwste ga, gaat dat niet weg. Ik moest eerst op de topics geklikt hebben voordat dat cijfer weg ging, maar ik vond de beide onderwerpen niet interessant. Kunnen die cijfers niet gewoon weg als je op nieuw klikt maar niet naar dat topic hoef, want wie zegt dat ik het topic interessant vind? (sorry als dit mierenneukerig is, maar ik vond het irritant haha)
Wat ik niet zo goed snap is dat als ik post in een topic dan gaat get topic automatisch op in de gaten houden en dan krijg ik een melding van iedere post erin. Maar ik wil gewoon volgen en wel melding krijgen van reacties op mij maar ieder bericht is wat teveel van het goede. En dan zet ik het weer op gewoon volgen maar als ik post gaat het weer vanzelf op in de gaten gouden. Is hier een oplossing voor?
Op mobiel: in de chat verdwijnt de 'terug’knop nog wel eens waardoor ik 1000+ berichten door mag scrollen voor ik onderaan ben en iets mag typen. Om de zoveel berichten moet hij nieuwe inladen dus dit duurt lang. Verder kan ik de verschillende chats wel vinden, maar niet als default instellen waardoor ik, als ik op de luidspreker klik, altijd bij ESF chat uit kom.
Als ik op het megafoon icootne druk, dan kom ik (op mobiel in ieder geval) standaard bij het ESF topic, maar dat is nu wel algemeen bekend denk ik. Alleen als ik dan via de zoekfunctie naar de andere chat ga, kom ik daar automatisch bij het eerste bericht, i.p.v. het laatste (door mij) ongelezen bericht.
hier even op aansluitend; het is misschien een idee om in de openingspost bij te houden waar op dit moment aan gewerkt wordt, wat gedaan is en wat in de planning staat. Indien mogelijk natuurlijk. Dan voelt voor iedereen de communicatie ook al weer een stuk beter gok ik.
Op mobiel kun je op 1/ aantal berichten tikken. Dan krijg je een “springen naar” optie en kun je het laatste berichtnummer intikken
Beetje omslachtig maar werkt voor nu!
Thanks! Alleen als je na een paar uur weer een x op de chat krijgt dan mis je waarschijnlijk wel veel berichten, dan is het moeilijk om terug te vinden waar je ongeveer was