Ik zou eerst wel willen weten of andere forumgebruiksters dit ook zien zitten. Qua aantal posts heb ik geen idee eigenlijk, maar daar kan over gebrainstormd worden. Ik weet niet wat gebruikelijk is op andere fora?
qua waarden is alles mogelijk wat technisch binnen grenzen van redelijkheid ligt, maw “alles kan” maar inderdaad, die dingen wil ik niet zo hup beslissen, tenzij om een probleem op te lossen natuurlijk.
Klik eerst op ‘Antwoorden’ onder de post waar je op wilt reageren. Je krijgt dan het typvenster te zien, waar je linksboven een tekstwolkje ziet. Als je op dat tekstwolkje klikt, verschijnt het citaat in je venster. En voilà!
Misschien ligt het aan mij telefoon, maar ik kan geen profielfoto uploaden. Hij blijft hangen bij het zoekscherm naar bestanden. Op m’n laptop heb ik het nog niet geprobeerd! Tot die tijd hou ik dus maar deze A
Sorry als dit al gevraagd is, maar staat dat cijfertje dat tussen haakjes op mijn tabblad komt voor het aantal nieuwe posts in topics die ik volg of op het forum in het algemeen? @Nescio@Lula