Forum: meld problemen hier

Als je vanaf een bepaalde lokatie niet naar het forum kunt, kunnen wij niets zeggen over de oorzaak. Van onze kant is er geen enkele restrictie, het zit hem dan dus ergens in het netwerk of je verbinding waar je gebruik van maakt. Je bent dan van je telefoonverbinding afhankelijk.
Op je werk zou je bij systeembeheer navraag kunnen doen (al kan ik me voorstellen dat je dat liever niet doet omdat je het voor jezelf wilt houden), thuis is dat natuurlijk wat lastiger maar daar kunnen we helaas niet bij helpen.

Zou het nog een provider-ding kunnen zijn misschien?

Wat betreft het probleem dat niet iedereen de openingsposts kunnen bewerken die daarvoor opengesteld zijn:
het is erg jammer dat zo’n fijne functie waarbij ik nooit problemen zou hebben verwacht, toch niet probleemloos werkt voor iedereen.

Ik heb een vraag: zou ik van een van de mensen die dit hadden gemeld in hun account mogen inloggen ikhv het oplossen hiervan? Uiteraard kijk ik dan alleen even naar zo’n bericht. Sorry, ik weet het nog van @Degas maar er waren er nog een paar maar wie dat waren weet ik even niet meer.
Als een van jullie per pb zou willen reageren zou dat heel fijn zijn.

1 like

Ja, ik zou je zeker aanraden om het daar te melden.

Ik heb het zelf gelukkig niet hoor, heb geen problemen met inloggen. Maar misschien hebben de mensen die er last van hebben bijvoorbeeld allemaal Ziggo of zo.

1 like

Als ik op m’n telefoon (Chrome op Android) het forum open heb op een tabblad, dan even wissel naar een andere app, en dan weer terugkom krijg ik de laatste tijd regelmatig de melding dat ik ben afgemeld. Als ik die melding dan wegklik stuurt hij me terug naar de homepage van het forum, soms ben ik dan inderdaad uitgelogd maar soms ook niet. Opzich geen ramp allemaal maar ik dacht ik meld het toch even (:

Bevinding:
Als posts uit een topic dat ik volg, door een moderator verplaatst worden naar een ander topic, dan volg ik dat topic automatisch ook.
Ik volgde nu ineens het piercingtopic (terwijl ik dat normaal niet lees) omdat er posts verplaatst waren uit het persoonlijke vragentopic (dat ik wel volg).

2 likes

Hoi, had iemand hier nog naar kunnen kijken? :grimacing:

Helaas nog niet opgelost en ik heb er ook geen hoge verwachtingen van. Jammere is dat we afhankelijk zijn van mensen die er maar net voor in de gelegenheid moeten zijn en er nog gemotiveerd voor moeten zijn.
Persoonlijk zou ik een ander theme kiezen.

Daarna staat er forever een blauw bolletje en denk ik altijd dat ik dat ook nog moet lezen. Om er daarna achter te komen dat dat topic nmsvpe is

Of iemand plaatst juist iets in een goed gelezen topic en de vraag word dan verplaatst naar een super specifiek topic. Waardoor de kans op antwoord veel kleiner is

Haha waarom denk je dat die posts verplaatst worden dan? Als iedereen alleen nog maar vragen post in een ‘goed gelezen’ topic, dan loopt het toch de spuitgaten uit. Er zijn niet voor niets verschillende topics

5 likes

Als er geen interactie is in een bepaald topic dan kan je net zo goed google gebruiken. Het heeft imo geen meerwaarde om een vraag op een forum te stellen als je toch geen antwoord krijgt. Al helemaal niet als je ook nog eens snel antwoord nodig hebt

Ik ben met je eens dat mensen vaker Google moeten gebruiken! Maar helaas droppen mensen hun vraag al gauw in het wjekw-topic omdat die het beste bekeken wordt

6 likes

Als je een vraag stelt die je ook in google kan tikken, tik die dan in google. Het wjewk wordt zo’n rotzooi als alles daar in staat, dat niemand ooit iets kan terugvinden dan en alles loopt dan door elkaar. Dat willen we niet. Een vraag in een minder actief topic, popt gewoon omhoog als je je vraag daarin stelt en lezen de mensen die iets met het topic hebben en het antwoord weten sneller dan een wjekw.

3 likes

Huh is dit een helpdesk of een forum

5 likes

Ik heb dit probleem nog steeds. Hierdoor post ik wat minder, want ik moet het forum dus wegklikken en opnieuw openen en dan heb ik geen zin meer om de post terug te zoeken waar ik op wilde reageren (als ik uberhaupt nog weet welk topic het was). Is er misschien een oplossing voor dit probleem?

2 likes

Ik heb dit probleem ook vaak op mijn Samsung tablet

1 like

Ik heb dit ook, maar dan weer alleen als ik een pb wil versturen. Samsung s10e

2 likes

Is dat niet gewoon een issue van Gboard en niet zo zeer het forum?
Heb het zelf ook met m’n OnePlus

Ik gebruik het Gboardtoetsenbord niet. En ik heb het probleem alleen op dit forum. Het is ook pas sinds juni bij mij en aan mijn telefoon is niets veranderd sinds die tijd, dus ik denk niet dat dat het is?