Forum: meld problemen hier

Bij de laatste update zijn wat ongewenste effecten opgetreden.

Zo is onze zorgvuldig samengestelde selectie aan reactie emojis overschreven met de standaard.

Dit wordt zsm goedgezet.

Ook is de kleurencombinatie in de pbs in het alien night theme zo ongelukkig geworden dat het onleesbaar is.
Dit kan weleens langer duren dus ik raad gebruikers hiervan aan voorlopig Dark te pakken.

7 likes

Nieuwste topics is knalgeel, is dat ook een foutje?

Hoe bedoel je, kun je hier een screenshot van maken?

Of is dit gewoon altijd zo en zie ik het voor het eerst :joy:

Ik heb nu thema dark en kan mijn PBā€™s niet lezen. Zojuist heb ik iets naar iemand verstuurd maar ik zie alleen een leeg vlak.

Dark of Alien night dark mode?

Voor de update was het zo als een lid dat ik geblokkeerd heb als laatste heeft gepost in een topic dat het bolletje met aantal ongelezen berichten grijs werd. Nu blijf deze blauw (default thema).

1 like

Ik had Dark Alien en heb hem nav je post op dark thema gezet. Maar bij beide gevallen zie ik niks. Althans, een leeg wit vlak.

Dit is heel vreemd om te horen, ik kan dit op geen enkele manier reproduceren of verklaren wat Dark betreft.
Wat voor apparaatgebruik je, mobiel, ipad, laptop, desktop?
Welke browser en heb je een andere geprobeerd? (Zo nee graag nog even doen)
Gebruik je de app of tik je gewoon de url in je browser in?

En kun je ons een screenshot sturen van wat je ziet?

Heb die arme meid gestalkt ivm secret santa omdat ik dacht dat mā€™n berichtjes niet aankwamen :joy:

6 likes

Ja same sorry @vitaminwater ik gebruik je ff

1 like

Hier precies hetzelfde beeld als de screenshots hierboven.

Ik gebruik het forum in safari op mn iphone. Heb eigenlijk ook geen andere browser op mn iphone. Op de computer heb ik het niet.

Als ik onderaan het overzicht met pbā€™s op meer tonen druk en van daaruit naar een gesprek ga, zie ik het wel gewoon normaal.

1 like

Ik gebruik mijn samsung s 21 en heb destijds het forum aan mijn startscherm vastgemaakt. Als ik het via chrome of een andere browser probeer krijg ik hetzelfde probleem.

Zie ook hier mijn screenshot

Het witte vlak is veranderd naar het donkere thema zie ik nu.

1 like

Seems accurate, hoop gelul en weinig inhoud

7 likes

Ah ok dat is via het losse envelopje dus.
Ik merkte het ook net :cry:
Gelukkig werkt het op de normale manier dus wel gewoon (behalve in alien night). Ik ga er achteraan en hoop op een snelle oplossing.

2 likes

Ja klopt idd! Ik gebruik eigenlijk nooit dat envelopje, maar nu kwam ik er automatisch in ofzo.

Weet ook niet wat ik had gedaan.

Hoi,

Ben ik de enige die er last van heeft dat ik mijn pb berichtje(s) niet kan lezen? Ik kan zeg maar zien dat ik bericht heb ontvangen, maar als ik er op klik heb ik een leeg vak.

Doe je dat door op t envelopje te klikken of ga via je avatar naar je pbs?
En welk theme gebruik je?

via envelopje, via avatar doet hij het wel. thema:standaard

2 likes

Iemand heeft voor mij al contact gezocht met admin, maar ik kom al een paar dagen met WiFi niet in het forum, ik ga vanavond even aan mijn partner vragen of wij er wat aan kunnen doen (gezien het met 4g wel kanā€¦), maat ik dacht dat het misschien ook zo kan zijn dat jullie (per ongeluk) mijn ip adres (WiFi punt) hebben geblokkeerd?

Edit: nog niet opgelost, maar we weten het waar de oorzaak vandaan komt (onze beveiliging ziet scams op de website, waardoor hij FF blokkeertā€¦)

1 like