Nee ik heb het nog.
Nee! Maar ik heb dit ook regelmatig!
Oké gelukkig ik dacht ff dat jullie allemaal kut aan het doen waren. Is dit mysterie weer opgelost
Bij mij sleept dit probleem nog steeds aan. Ik kan het forum niet bezoeken als ik wifi aan heb staan. Dan krijg ik dezelfde error als in mijn vorig bericht.
Als ik mobiele data aanzet is er geen probleem.
Een paar weken geleden kon ik ineens niet meer met WiFi op het forum (wel met mobiele data). We hebben toen een hele server-restart gedaan en uiteindelijk werkte het weer, maar ik las later dat anderen er ook last van hadden, dus het was denk ik toeval dat het toen weer werkte? Geen idee.
In elk geval, sinds gister kan ik met mijn telefoon niet meer op het forum, niet met WiFi, maar ook niet met mobiele data. Ik krijg geen foutmelding, de site laadt gewoon niet. Het laadbalkje blijft steken aan het begin.
Het lukt wel in de incognito-modus, en ik kan er ook gewoon op met mijn laptop en pc.
Ik weet dus niet of het nou aan mijn telefoon ligt, maar ik zag dat @Kerselaar ook een soortgelijk probleem heeft, dus denk het niet?
Helpt het als je je cachegeheugen en browsegeschiedenis verwijderd?
Nee helaas niet.
Ohja ik gebruik Chrome, ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Hier ook nog steeds zelfde. Ik moet steeds wisselen tussen 4g en WiFi om af en toe iets te kunnen zien, maar steeds problemen met laden.
Ik heb het ook met Chrome. Cookies en geschiedenis verwijderen helpt niet
Hier ook indd!
Nu doet hij het ineens weer bij mij!
Ik heb dit probleem ook regelmatig, vandaag nog gehad. Heb het idee dat er in het algemeen iets niet helemaal goed gaat met de meldingen, want ik heb ook de hele tijd een ‘1’ staan bij mijn prive inbox, terwijl ik alles al heb gelezen en al meerdere keren dat heb geopend.
Ik heb de laatste weken dat soms, als ik het forum open, ik nergens iets kan typen. Mijn toetsenbord (telefoon) verschijnt wel maar als ik typ zie ik niets. Als ik het forum dan afsluit en opnieuw open, werkt alles gewoon weer goed. Ik heb een Samsung S8+.
Heb ik ook! vaak klap ik het bericht naar beneden en weer naar boven en dan komt het weer terug.
Volgens mij was het de vorige keer een probleem met gboard als ik me goed herinner.
Oyxgen OS op OnePlus6+ met Chrome.
Ik heb ook dat er steeds een 1-tje blijft staan bij mijn inbox, terwijl er geen ongelezen berichten zijn. Ik heb dit alleen maar op de laptop, met het gebruik van Opera als browser.
Bekend probleem , heb t gemeld maar schiet niet op jammer genoeg.
Het is gelukkig geen groot probleem
Ik kan nog steeds thuis op de WiFi niet op het forum komen en bijvoorbeeld op mijn werk wel. Er waren meer die hier last van hadden toch?
Is er al een oorzaak en/of oplossing gevonden?
Ik heb er ook nog steeds last van. Moet nu altijd m’n 4g aanzetten als ik wil forummen
Ja, dit heb ik ook!