Het is geen probleem maar meer iets dat ik net opmerkte: toen ik WJEKW aan het lezen was stond er bij aanbevolen topics een topic met als naam 83ac31b886846c1d90427e8209a8684e. Is verder niet te bereiken of zo, dan komt er een foutmelding. Puur uit nieuwsgierigheid: is dat iets wat automatisch gemaakt is door de update? En waarom dan?
Geeeen idee, wat lelijk…zal het in de gaten houden of dat vaker gebeurt.
@ZusjevanJoost zonde inderdaad, ga kijken of dat terug te krijgen is.
Ik heb iets soortgelijks. Er staan ongelezen berichten in FFChat via deze link, maar als ik er op klik krijg ik ook een foutmelding.
https://www.forumfeminarum.nl/t/ff-chat/10627/2783
Zou je eens willen uitloggen en weer inloggen?
Gedaan, het is helaas niet opgelost.
Niet echt een probleem, maar meer een vraag. Het valt me op dat het hartje etc nu rechts staat ipv links. Ik scroll rechts, waardoor ik nu per ongeluk hartjes geef. Laatst was er een poll en daar kwam uit dat 70% geloof ik met rechts scrollt. Is het een bewuste keuze geweest om de hartjes rechts te zetten? Want ik scroll nu met links om niet per ongeluk op verkeerde knopjes te drukken maar dat gaat net wat minder fijn.
Het thema Material Design for Discourse heeft het nog wel, mocht je het te erg missen
Heb het even getest maar heb ‘m op dark staan en dan is alles weer zo wit. Maar toch bedankt!
Ik heb hier ook last van. Bij ieder topic staan trouwens ook telkens dezelfde aanbevolen topics:
Bij mij werken de thema’s niet meer sinds de update vanmiddag. Ben ik de enige die dit heeft? Ik heb me op beide apparaten al een paar keer uitgelogd, maar dat helpt helaas niet. Het thema staat op default en als ik een ander thema selecteer, komt daar een geel blokje omheen maar er gebeurt niets
(Ik zit op een iPhone 10 via chrome en MacBook via chrome)
Oh ik zie alleen die ene waarover ik postte, niet die andere gekke codes!
Dit was in dark idd heel fijn! Hoop dat het weer terugkomt
Bij mij doen de thema’s het ook niet meer. Forum het liefst s avonds in Dark, maar die doet het dus niet meer…
Ik krijg nu allemaal random meldingen van badges die ik ontvang voor ‘leuk antwoord’
Vreemd, we gaan eens kijken.
Die vreemde recommended topics en het niet weken van themes wijzien via het hamburger menu heb ik gemeld bij de makers van de forumsoftware, hou jullie op de hoogte.
Ik merk sinds kort de volgende dingen:
Soms heb ik een soort van zware lag tijdens het scrollen/bijv poll antwoorden aanvinken
Bij likes geven kan ik soms of enkel een hartje, of hartje en de andere reacties en soms druk ik en komt er helemaal niks
Threads slaan niet op waar ik gebleven ben, maar staan dan een groot aantal posts hoger, zeg maar.
Ik gebruik de Brave browser en Android!
Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg verwoord
Hier staat al bijna de hele middag de avatar van @Nescio op de homepage bij het Wjekw maar geen comment in het topic? Geen mega probleem overigens, maar het viel me op!
Oh ik gebruik trouwens de discourse app op een IPhone!