Mensen die worden uitgelogd: willen jullie doorgeven welke browser en welk besturingssysteem jullie gebruiken?
Ik heb er alleen last van op mijn telefoon (android en gebruik opera)
Edit: tot nu toe gebeurd het op mijn laptop niet. Daar gebruik ik windows en microsoft edge
Ik forum te weinig op m’n laptop om te weten of het daar ook gebeurt, maar iig dagelijks op mijn telefoon (Android, Chrome).
Kon gisteravond ook een tijdje niet opnieuw inloggen, nadat ik m’n gebruikersnaam en wachtwoord had ingegeven en op inloggen drukte kwam ik op een wit scherm met kleine zwarte letters waar iets van ‘not authorized’ stond. Na 5 minuten lukte het weer om in te loggen.
Anroid en ik gebruik Chrome
Chrome!
Andoird (OxyGenOS)
@Junebug85 Precies hetzelfde hier!
Al heb ik het idee dat het bij mij vaak ontstaat als WiFi en 4G tegelijk aan staat. Wellicht dat hij dan geen IP bepaling kan doen of dergelijke. even een gok.
Ik krijg opeens allemaal meldingen vanuit het weekmenu topic, er staat dat ik daar getagged ben en ik antwoorden heb, maar heb er niks gepost?
Ik krijg ook notificaties van andere mensen!!
Jaa ik ook. Dacht al, wat voor iets schokkends heb ik gepost?!
Jaa ik wilde het ook al komen posten inderdaad
Excuses voor het ongemak mbt die notificaties
Dacht al dat ik ineens heel populair was
Ik dacht dat ik was gehackt haha, dus blij dat het een algemeen probleem is, komt wel weer goed:)!
I know, het is helaas nogal spectaculair. We zijn het aan het onderzoeken.
Ik zou eigenlijk mijn gebruikersnaam wel willen veranderen als ik dit zo weer zie. Kan dat eigenlijk?
Het is niet offensive bedoelt en de titel van een liedje, maar t kan wel naar overkomen.
Zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben heeft het onderhoud voor upgraden van een gedeelte van de software die het forum gebruikt helaas voor een probleem gezorgd dat uit testen niet voren was gekomen.
Na uitvoerig onderzoek hebben we de oorzaak kunnen vinden.
Dit heeft de volgende zaken tot gevolg:
De notificaties hebben we helaas moeten verwijderen.
De interne chat is komen te vervallen.
Kijk even in de faq, dan is je vraag zo beantwoord
Thanks
De functie dat je in een keer alle reply’s op een bericht aan kunt klikken d.m.v. Een pulldown menuutje is weg. Komt dat nog terug? Vond het super handig!