Forum: meld problemen hier

K heb wat posts verplaatst, denk dat dat het is.

1 like

Ah oke! Bedankt voor de uitleg :smiling_face_with_three_hearts:

Hoi! Ik heb sinds die update witte blokjes ipv wat er eigenlijk hoort te staan .
Material design for discourse op de iPhone
Screenshots voor de voorbeelden:

afbeelding
Rechtsboven

afbeelding
Rechtsonder

Als ik een linkje probeer te plakken met twee lage streepjes erin, dan wordt in het bericht de tekst daartussen schuin gedrukt en de lage streepjes verwijderd. Daardoor werkt de link niet meer.

afbeelding afbeelding

Dat komt doordat de underscore wordt geĂŻnterpreteerd voor formatting.
Je kunt dit voorkomen door een backslash (\) te plaatsen voor de underscore:

image

geeft

Of zoals jij hebt gedaan door er een hyperink van te maken via image .

Dank je! Had idd al gemerkt dat het via een hyperlink ook werkte, maar zo’n preview schermpje vind ik altijd fijner. Maar dat kan dus door een \ ervoor te plaatsen weet ik nu!

Moet je maar net even weten. Fun fact: om Ă©Ă©n \ tussen haakjes weer te geven moest ik er twee intikken, anders verdween die. Escape characters , voor wie het interessant vindt.
Overigens, over oneboxing (previews): we zijn gewend (verwend?) dat het werkt maar er zijn allerlei redenen waarom het niet kan werken en de ene kun je beter ondervangen dan de andere.

2 likes

Vervelend! Kom hier zsm op terug.

1 like

Ik weet niet of jullie me hiermee gaan kunnen helpen, ik hoop in elk geval van wel. Sinds een paar weken heb ik gele letters als ik het forum open op mijn gsm. Hiervoor had ik dat alleen als ik op een link geklikt had die me buiten het forum bracht maar als ik alles afsloot was het terug wit. Op mijn oude gsm is het wel nog oké, daar zijn de letters wel nog wit. Als ik het forum op mijn laptop open is het ook oké. Ik heb me al eens afgemeld en terug aangemeld maar zonder resultaat.
Ik heb overal dark als thema.
177864531_318038879826007_2297827711917893792_n 177015478_475598133698380_6926257875642629510_n 176972405_2100973710044854_3855358941979159681_n 177902286_134826071957116_846858979864408436_n

1 like

Ik heb al een paar dagen dat dit onder in beeld blijft staan
Screenshot_20210427_221117_com.android.chrome

Maar zodra ik er op klik krijg ik een “Oeps! Die pagina bestaat niet of is privĂ©â€ melding

Dit heb ik ook.

Ik weet niet of het echt een probleem is, maar als ik begin aan een bericht en daarna op het kleine pijltje bovenin druk om nog even wat terug te lezen over de post waarop ik reageer bijvoorbeeld, kan ik niet meer scrollen in het forum daarboven. Dan gaat ie raar doen en krijg ik m’n bericht weer heel groot of een heel ander deel van het topic in beeld.
Dit pijltje bedoel ik:
afbeelding

Ik gebruik Safari browser op een iphone en mijn thema is standaard.

Het is geen groot probleem maar gebruikte het best vaak eigenlijk

Weer een vraagje:
Sinds kort loopt het bij mij elke keer vast als ik een post wil plaatsen, nadat ik op antwoorden klik dus, en zo blijft het dan (wit) tot ik op refreshen druk en dan staat m’n post er wel gewoon. Niet onoverkomelijk maar wel een beetje irritant. Hebben meer mensen dit?

Ja heb ik ook al een tijdje!

Sinds de laatste update volg ik soms ineens topics waar ik niet in lees. De eerste keer dacht ik misschien per ongeluk zo’n topic toch te hebben gelezen, maar het gebeurt inmiddels zo regelmatig dat ik dit niet meer aan mijn eigen vergeetachtigheid wijt. Net volgde ik ineens ‘Wat eet/drink je op dit moment?’ en als ik iets niet interessant vind, is het dat wel.
Het is geen groot probleem ofzo maar wilde het toch melden

2 likes

Oh dit heb ik ook! Dacht dat het aan mijn eigen onhandigheid lag.

Ik heb dit ook en heb het idee dat dat gebeurt wanneer een post in een topic waar je in leest is verplaatst naar een ander topic. Het topic waar de post naartoe is verplaatst is dan het topic wat ik ineens volg. Weet het niet helemaal zeker hoor. @Chesirecat

Ik kreeg net ‘slow down, too many requests from this IP-address’, toen ik het forum vernieuwde.

Geen probleem verder, meer een bevinding. Na een halve minuut kon ik er weer bij.

Ja ik heb dat ook en kwam het ook melden.

1 like

Ik kan sinds het hartje op de andere locatie staat geen emoji meer kiezen als reactie. Soms kan ik ze wel zien als ik het hartje lang indruk, maar ik kan niets selecteren, maar meestal gebeurt er helemaal niets als ik het hartje lang indruk.

1 like