Forum: meld problemen hier

Ja dit heb ik ook een paar keer gehad, na verloop van tijd gaat het wel weg maar duurt best even.

Ik heb sinds de update soms dat ik een melding een aantal uur later nog een keer krijg. Dus nu iets van vanochtend en vanochtend iets van gisteravond.
Hebben meer mensen dit toevallig?

5 likes

Is er een manier om de achtergrondkleur bij privéberichten te wijzigen? Nu is die ineens pastelkleurig terwijl de tekst wit is, dus bijna niet leesbaar.
(Bij donker thema.)

kun je niet zelf maar gaan we naar kijken!

2 likes

Heb ik zelf ook nog steeds. Slecht voor mijn brein

Oh dit heb ik ook. Ik dacht dat dat dan betekende dat iemand het per ongeluk had geliked en snel weer de like heeft weggehaald, omdat ik ook vaak lees dat mensen nu per ongeluk dingen liken tijdens het scrollen

Haha dit dacht ik eerst ook! En de like blijft wel staan, dus ik dacht dat mensen nog zaten te unliken en dan weer liken.
Maar nu heb ik het best vaak en zitten er soms uren tussen dat het denk ik geen toeval is?

Ja duurt wel even maar uiteindelijk…

Bij mij was het na 2 dagen weg!

Dat het getalletje soms blijft staan is helaas een bekend probleem. Het is gerapporteerd, hopelijk wordt het snel opgelost.

Vraagje: soms klik ik per ongeluk op het prullenbakje en verwijder ik een post die ik helemaal niet weg wilde, nu lijkt er een functie bij te staan van “post herstellen” maar dat werkt niet (url kan niet opgevraagd worden oid.), of is die knop voor iets anders? Het is zeker niet mogelijk om een dubbele knop in te bouwen dat je eerst moet bevestigen dat je het echt wil verwijderen voor de mensen met lompe vingers? :sweat_smile:

1 like

Zou je een screenshot kunnen maken hiervan? Kan dit niet plaatsen…

Oké wacht:

Komtie

Oké ging mis met de volgorde sorry, de middelste was eerst :joy: maar hoop dat het duidelijk was haha,
Op de computer komt er bij dat ronde pijltje rechts dus “post herstellen” oid te staan.

edit: sorry misschien nog wat extra info, ik gebruik een iphone en een windows laptop en het is op beide :slight_smile:

Ok thanks, ik zie wat je bedoelt, ga het uitzoeken. In ieder geval, een ‘are you sure’ dingetje zit er niet in. Mocht je nou eens een enorm essay per ongeluk hebben gedelete kun je de moderators wel een pb sturen en vragen het te herstellen. (niet de bedoeling dat we hiermee overspoeld worden ofc)

oh nouja neejoh zo belangrijk zijn mijn posts heus niet natuurlijk, vind het alleen irritant dat het vaak per ongeluk gebeurt :smiley: vandaag ook al 2 x :sweat_smile: thanks iig!

Gebruik op het moment het donkere thema. Als ik op het moment een DM naar iemand stuur, zijn de DM ballontjes heel licht. Hierdoor word de tekst onleesbaar en moet je deze eigenlijk selecteren voordat je het kunt lezen.

Heb ook af en toe dat ik weer random word uitgelogd. Voornamelijk op mobiel. Als ik hierna wil inloggen krijg ik van: to many requests!!!. Refresh en ik ben ingelogd.

Ik word elke keer uitgelogd. Iedere keer als ik het forum verlaat 🤷 Meer mensen last van?

@moderators mijn footer scrolt ineens niet meer lekker mee. Ik zit op Safari, via een iPhone XR met dark theme. Zie hieronder een voorbeeld

Yep hier ook. Niet iedere keer, maar wel heel regelmatig, iedere dag wel een keer.

Het is niet een probleem denk ik, maar ik reageerde net op een post (in podcasts) en klikte verkeerd waardoor er voor een post een rode streep stond. Dus niet dat het tekstvak rood wordt zoals bij Ella hierboven, maar gewoon een rode streep aan de linkerkant.
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit laat weten, maar goed.