Forum: meld problemen hier

Nergens meer problemen mee, dank je wel!

1 like

Ja nog steeds.
Material design for discourse.

Doet het zich met andere themes ook voor? Is dit op mobiel of op desktop?

Bij mij blijft er een chatbericht op ongelezen staan (blauwe bolletje) ook al heb ik het gisteren en vandaag al meerdere keren aangeklikt. Kan ik het ergens handmatig op gelezen zetten?

3 likes

Dit heb ik ook altijd nadat ik de chat (per ongeluk) heb geopend. Meestal gaat het na een of twee dagen weer weg.

Bij mij staat deze ook nog steeds op ongelezen!

Ik heb via een omweg de hele chat uit kunnen zetten in Voorkeuren, ik zie het niet meer. :smiley:

1 like

Ohhh dit wil ik ook, kan het alleen zo snel niet vinden? Waar heb je het uitgezet?

1 like

Niet perse een ‘probleem’ maar de complete layout is opeens veranderd en ik vind het chaotischer en onoverzichtelijker.

4 likes

Aaaah wist niet dat dit kon, veel beter!

1 like

Voorkeuren - Interface - Deactiveer Babble volledig

1 like

Bij mij ook. Ik dacht al, er is iets veranderd maar ik weet niet wat

@LoLLeKeN @Hejira om welk thema gaat het? Anders hebben wij niet genoeg informatie.

Ik zal even een screenshot posten (vanaf computer is dit btw).
Ik heb de donkere modus aanstaan, maar is in feite t zelfde in lichte modus.

Heb dit nu gedaan maar de melding blijft staan, kan hem alleen niet aanklikken :sob:

Had ik ook, even opnieuw inloggen hielp bij mij!

1 like

Even opnieuw ingelogd en het is weg :tada: bedankt voor de tip

1 like

Ik heb sinds een tijdje dat mn browser steeds compleet vastloopt als ik een emoji wil kiezen. Volgens mij sinds de serverwissel. Ik gebruik chrome op een chromebook

Ik heb nu in het wandel topic dat ik foto’s wilde uploaden, maar het laden hiervan wilde niet vlotten. Het blijft op 28% staan en blijft maar “draaien”. Nu heb ik de volledige tekst verwijderd (en dus ook de foto’s), maar hij blijft maar draaien. Kan ook geen antwoord meer posten, omdat ik niet kan verzenden zo lang de “upload” niet compleet is. Als ik het antwoord verwijder (prullenbak) en een nieuwe reactie wil plaatsen, komt het nog steeds tevoorschijn dat hij iets aan het uploaden is. Maar ik had alles dus al verwijderd :thinking:

Ik gebruik Chrome op mijn mobiel (Motorola Moto C Plus).

Er blijft bij mij een 1 bij het envelopje staan terwijl ik geen nieuwe berichten heb