Tijdje niet gehad maar heb nú het bolletjesprobleem weer. Zal zo wel weer goed komen maar wilde het wel even laten weten.
De server heeft even een bemoedigend schouderklopje gekregen van me. We keken elkaar diep in de ogen net, besloten dat het beter was voor de server om het toch wat rustiger aan te doen en daarop heeft de server dat drukke gedoe van hem lekker laten gaan.
Kan het logo even aangepast worden naar een transparante versie? Het irriteert me al zo lang :’)
Of nog beter, een logo wedstrijd
Ik ben helemaal blij met je! Ga meteen die images even vervangen!
Wat betreft een logo-wedstrijd: Dat laat ik graag aan de anderen over om te bepalen/bedenken
Ik dacht laat ik mij autisme nog eens inzetten voor iets nuttigs
Omg zo snel al, ik wilde net komen zeggen dat het logo opeens zo anders is
Wil je eens shift-reloaden en kijken of het nu goed werkt voor je?
ja jij bedankt ook he
ik heb er nu ook last van, in ieder topic behalve in het “wat je nu even kwijt wil-topic”
… wil je er even over praten?
duikt vlug weg
Het was een update-taak die op een onderdeel flink stond te zwoegen. Maar ik heb het gefixed en het doet het inmiddels alweer eventjes goed.
Bolletjessssss no worky
Oh en de avatars van de laatste twee in het youtubers topic doen het niet. Zie alleen een mini groen vierkantje
ZEG
Wille jullie effe niet me servert stukforumme!
(Ik ben een sufferd, had netjes vanmiddag wat databasebeheertaken hergepland, maar natuurlijk niet goed opgelet of dat niet samenviel met andere taken. Want ik wilde het als Handige Jongen™ natuurlijk even lekker netjes vlotjs doen. Zal me leren zeg. De toorn van horden vrouwen over me afroepen…)
️
Is de chat eigenlijk weg of kijk ik er grondig over
Heb je niet ingesteld dat je ‘m niet meer ziet?
Oh nee ik zie hem al Excuus
Kan het zijn dat de badges niet helemaal kloppen: dat je er niet altijd een krijgt terwijl je die wel ‘verdiend’ hebt?
Suffe vraag maar áls we dan badges hebben, dan wil ik ze ook kunnen verzamelen ook