Toppie? Really meid?
️
Toppie? Really meid?
️
Ik ook! Dit zegt ie:
Het stel je persoonlijke vraag topic doet het bij mij niet meer
Oh god ik lees nu pas terug. Negeer mij.
ik krijg een andere melding:
Er is een onverwacht probleem opgetreden met de software waarmee dit forum werkt. Excuses voor het ongemak.
Gedetailleerde informatie over de fout is in het logboek opgeslagen en de beheerders zijn automatisch ingelicht. We zullen er naar kijken.
Er is geen verdere actie nodig. Als de fout echter blijft voorkomen, kan je aanvullende details opgeven, waaronder stappen om de fout te reproduceren, door een discussietopic in de feedbackcategorie van de website te openen.
Wat betreft het probleem met het stel je persoonlijke vraag topic: het is waarschijnlijk een paar uur werk om uitgezocht te krijgen waarom het herhaaldelijk misgaat in specifiek dit topic. Dat is wel de moeite waard maar daar moet een keer gelegenheid voor zijn, dus voor nu kiezen we voor de snelle oplossing en halen we die laatste 15 posts weg.
Ik kan het topic na de foutmelding wel refreshen en dan opent hij, maar het topic stopt bij post 4870, terwijl er in de zijbalk nog staat dat er 4891 posts zijn. Misschien heb je hier wat aan nog.
Weet niet of hij het alweer had moeten doen, maar dat doet ‘ie bij mij nog steeds niet. Sorry!
Ik kan in alle topics, maar als ik ‘stel een persoonlijke vraag’ open krijg ik deze melding. Als ik dan vernieuw kom ik bij de eerste post maar kan ik niet springen naar een bepaalde pagina. En scrollen is teveel werk.
Ja, nog steeds dezelfde issues. Het topic zit al rond de 5000 dus we kunnen een nieuwe aanmaken. Sorry voor de overlast jongens! Ik denk niet dat de makers van de poll plugin ooit bedacht hadden dat zoiets 5000x of zelfs vaker gepost zou worden in een topic.
Sorry had de posts boven mij nog niet gelezen, dat blijkbaar iedereen er last van heeft en het al bekend is bij jullie
Ik wilde mijn wachtwoord wijzigen, maar die moet 10 tekens zijn, TIEN?? Waarom zo lang? Ik kan m’n postcode niet eens onthouden man.
Zodat je niet opeens een fake account bent
Misschien ben ik dat al wel
Ik zie het ja.
Gelukkig kan ik 15 keer hetzelfde wachtwoord gebruiken, scheelt een hoop.
Wanneer ik op mijn telefoon zit valt een gedeelte van de optiebalk boven het vak waar je je reactie typt weg. De blokjes met de smiley en het tandwieltje zie ik niet. Als ik mijn scherm kantel valt die balk zelfs helemaal weg, dus dat is de oplossing niet. Ligt dit aan mijn telefoon, of aan het forum? En als het het forum is, is er een oplossing? Ik moet nu mijn laptop erbij pakken als ik smileys of polls wil invoegen.
Bij mij heeft het geholpen om een ander thema te kiezen
Thanks! Bij mij was dit ook de oplossing, nooit aan gedacht.