Klopt ik krijg ook alleen problemen bij het je moet kiezen topic.
Dit scherm verschijnt dan.
Uh-ohâŠ
Ik ga het zo even fixen, geef me heel even aub.
Het is gefixed. Ik heb er wele vier berichtjes voor geslachtofferd, maar het werkt nu weer. En ik ga toch eens kijken of ik kan vinden wat hier nu misgaat.
Je mâexcuse pour lâinconvenience.
Het lijkt erop dat je dit hebt op je mobiele telefoon. Heb je het ook al eens geprobeerd op een tablet of computer?
Gezien het feit dat anderen wel kunnen stemmen lijkt het er op dat het probleem bij jou zit. Dat kan twee dingen betekenen:
- Het zit in je account
- Het zit in je mobiele telefoon
We moeten nu even achterhalen welk van de twee het is.
Heb je al eens geprobeerd om je telefoon te herstarten en/of je browser te herstarten en/of alle tabbladen te sluiten?
Mocht dat niets uitmaken: Wil je dan eens kijken of je dit probleem ook op een vaste computer of laptop hebt?
Ik weet niet of het echt een âprobleemâ is, maar bij polls is het lettertype bij de antwoordopties opeens een stuk groter.
daarnet had ik een poll gemaakt in dat âpersoonlijke vragenâ-topic. nadien wou ik de poll bewerken om een optie toe te voegen en nu flipt dat topic helemaal bij mij. ik kan niet meer naar mijn bericht.
dit is de melding die ik krijg:
Sorry, we konden dit topic niet laden, mogelijk door een verbindingsprobleem. Probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, laat het ons dan weten.
sorry, poll-fans, als ik het topic heb kapot gemaakt
Ik heb dit ook
Slechte nieuws: ja, is helaas enigszins kapot.
Goede nieuws: snelle oplossing kan zijn het weggooien van de laatste 15 posts.
Tussenin: we kunnen er ook in gaan wroeten maar dan kost t veel meer tijd. iig niet vandaag.
Wat heeft de voorkeur?
- 15 posts verwijderen
- meer tijd nemen voor fixen
0 stemmers
is het echt kapot omdat ik mijn poll wou bewerken?
moet ik je het antwoord even op schuldig blijven, zo diep zit ik er zelf niet in.
het is ontstaan daarna, wat een verband suggereert, maar dat hoeft niet per se zo te zijn.
is natuurlijk wel goed om te weten dus daar kijken we sowieso nog wel verder naar, wat er nou precies gebeurt!
ik voel mij alvast al heel schuldig
nee joh nergens voor nodig! wij vinden deze onzin leuk. edit: het fixen van problemen, niet problemen zelf.
ik ook inderdaad
Waarom gaat het trouwens regelmatig mis met het persoonlijke vragen topic maar niet met je moet kiezen topic? Of ligt het niet aan de polls?
Wordt hierboven uitgelegd
Ja maar ik had indd begrepen dat er iets was. Maar ik weet niet voor welke optie gekozen is haha berichten verwijderen of meer tijd nemen t te fixen? Lees jij dat wel?
Een verbindingsprobleem staat er
mijn excuus, ik was ook niet zo duidelijk. over wanneer dan wel we kiezen en doen. er is nog geen ingrijpen geweest. hou jullie op de hoogte.