Forum: meld problemen hier

Hoi, sorry voor de trage reactie! Ik was even druk bezig met vanalles en nogwat.

Vannacht liep een backup die het even wat drukker had dan gebruikelijk, maar ik zag dat het uiteindelijk vanzelf weer rustiger was geworden. Hoop dat je alsnog wel hebt kunnen forummen vannacht :wink:

1 like

Geeft helemaalniks hoor! Wilde meer ter informatie meegeven dat de situatie zich idd voordeed. Dahct ook wel dat er op deachtergrond wataanhet draaienwas :slight_smile: Geen probleem!

1 like

Ik krijg dit zojuist te zien:

Nou ik probeer al bijna 30 min de screenshot te uploaden maar hii stopt er steeds mee.

Het forum loopt weer een beetje achter dus dat kan de oplossing zijn van je probleem haha. Blauwe bolletjes zijn ook weer actief en hij onthoudt niet waar ik was

2 likes

Dankje voor de opheldering en ja daar heb ik ook last van. Maar kreeg nu een melding die ik nog nooit eerder gezien heb.

1 like

Stom ik kan geen plaatjes uploaden.

1 like

Same! Ik probeer nog steeds de screenshot van de foutmelding te uploaden ugh…

Yass eindelijk gelukt!

Hoi,

De server was even bezig met een herindexering van de database. Die taak gaat sinds een recente update opeens met veel meer gedoe gepaard, waardoor de overlast als de taak draait wat duidelijker merkbaar is.

Er is een nieuwe update inmiddels beschikbaar, dus ik zal die inplannen om uit te rollen binnenkort.Voor nu si het allemaal weer rustig in elk geval.

2 likes

Dankjewel voor de uitleg. Ik heb nu nergens meer last van nadat ik opnieuw weer had uit en ingelogd.

1 like

Ik vind het thema “Material Design for Discourse” op mobiel fijn, omdat die net als op de laptop het aantal antwoorden op een post weergeeft.
Maar soms valt er bij dit thema wat tekst weg, volgens mij als er een foto is geplaatst en daaronder tekst.
Ik gebruik een Samsung a3 met Firefox.

Voorbeeld:

Op liggend scherm valt er nog meer weg:

Met een ander thema zie ik wel de volledige zin:

Denk niet dat dit iets is wat bij jou ligt Admin, maar wellicht kun je het doorgeven aan de makers van het thema :))

Vervolgvraag: is er nog een thema waarbij je op mobiel het aantal antwoorden op een post ziet en daarop kan doorklikken? :blush:

1 like

Het stel hier je persoonlijke vraag topic doet het niet bij mij. Ik krijg dan dat de site overbelast is of ik kan alleen het eerste bericht zien.

Ik heb dit ook!

@anon25548216 You are needed.

1 like

Same

Ja sorry jongens, we moeten ff op @anon25548216 wachten. De technische helpdesk.

It is I!

Ik ga even kijken of ikw at kan vinden!

1 like

Ok, in een van de 14 laatste berichtjes zit een fout. Ik kan niet precies zien welke, maar ik heb ze even uitgefilterd en naar een tijdelijk topic verplaatst, zal nu even kijken of ik daar nog wat van kan redden.

Het topic zelf doet het in elk geval wel weer, alleen dus nu zijn er 14 posts verdwenen. Waaronder iemand die in een post drie polls had aangemaakt.

We apologise for the inconvenience.

3 likes

Ik was 1 van die 14 berichtjes. Jammer dan! Die van mij mag gewoon verwijderd worden hoor. Redden is tijdverspilling

3 likes

Ik blijf foutmeldingen krijgen als ik het ‘je moet kiezen’ topic wil openen.
Eerst dit:
Oeps

Er is een onverwacht probleem opgetreden met de software waarmee dit forum werkt. Excuses voor het ongemak.

Gedetailleerde informatie over de fout is in het logboek opgeslagen en de beheerders zijn automatisch ingelicht. We zullen er naar kijken.

Er is geen verdere actie nodig. Als de fout echter blijft voorkomen, kan je aanvullende details opgeven, waaronder stappen om de fout te reproduceren, door een discussietopic in de feedbackcategorie van de website te openen.

En later gewoon zo’n typische webpagina als je geen verbinding hebt.

1 like