ik durf niet straks krijg ik een bekeuring van de admins
Het forum doet het bij mij nu alleen goed als ik mijn scherm kantel. En dan bedoel ik: een bericht kunnen typen, naar onderen kunnen scrollen (aantal berichten staat nu sws in het midden van mijn scherm ipv onderin). Alles lijkt verplaatst?
Of is dit iets dat bij mij ligt?
Weird! heb je al geprobeerd om je browser en/of je telefoon te herstarten?
Welke vormgeving gebruik je? Heb je het ook als je een andere theme gebruikt?
@Zemraluani is net 2 letters te lang als ze op iemand antwoord. Dus misschien de voor tyfus weghalen?
ja maar dan klopt de hele quote niet, want het was de tyfus in je oogbal
Heb je een betere suggestie?
Het forum heeft bij mij een beetje issues. Is traag of geeft aan dat er een verbindingsprobleem is (op tel, met en zonder wifi, ook na opnieuw opstarten). Verder gaat het ‘onthouden’ waar ik gebleven was ook fout sinds gisteren. Ben ik de enige met deze problemen?
Sinds nu net onthoudt ie idd niet meer waar ik ben. Zit er weer een topic te vol?
Meh bij mij wil hij ook niet meer onthouden waar ik gebleven was
Ik was net opeens uitgelogd. Forum onthoudt indd nu niet meer waar je gebleven bent, blauwe bolletjes blijven staan
Hoi,
Sorry, sorry, sorry! De server had last van een vastgelopen backuptaak, waardoor het ding te druk bezig was met onzinzaken in plaats van de echt belangrijke dingen zoals voor jullie werken.
En dat ook nog eens terwijl ik fijn zat te eten, vandaar dat ik het niet eerder doorhad!
Excuses! Het is opgelost iig!
Heb je wel lekker gegeten?
Meer dan!
Gelukkig komt het lichte schuldgevoel pas na afloop!
We gunnen het je
De blauwe bolletjes blijven weer staan en afbeeldingen laden niet (even ter informatie, misschien kan je zien wat dit veroorzaakt).
Nu werkt het weer!
Krijg een volledig wit scherm bij Safari op m’n macbook, Chrome werkt wel?
Ik ook!