Forum: meld problemen hier

Dit klopt heel vaak niet bij mij (wie als laatst gepost heeft).
Vind het zelf niet zo’n probleem maar neem aan dat het niet hoort.

1 like

Ah, dat zit in het discourse classic-theme he? Ik zal het even met de ontwikkelaar van de chat-plugin opnemen.

1 like

Dat is gek - die routine wordt namelijk overal gebruikt voor iedereen, dus ik vraag me af waarom bij jou de post count since last read niet klopt.

Ooow ik dacht ik meld dat mijn beeld telkens verschuift in het hamburger thema op mijn mobiel. Maar lees net dat het waarschijnlijk komt door een te lange titel.
Never mind! Tot zover mijn nuttige bijdrage

2 likes

De count lijkt wel te kloppen, alleen de naam die erbij staat niet. Dit is in Chrome op iPhone trouwens.

Hmm, dat is een goed punt - ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.

Ik heb dat idee de laatste tijd ook, dat er dan de naam van de eennalaatste poster oid staat

1 like

Sinds vandaag is het scherm op mijn mobiel niet meer schermvullend. De rechterkant valt eraf.
Ook bleef het navigatiebalkje bovenin vast staan, dat doet ie ook niet meer, hij halveert zodra ik naar beneden scroll.

1 like

Die van @Rozecoupeschaar rekt bij mij de pagina uit

1 like

Komt door de lengte van de titel die iemand heeft. Als deze langer is dan een xx aantal tekens rekt je scherm op als het ware

Ik heb het nu bij topics waar ik het tot vandaag niet had.

1 like

Kortste titel in de geschiedenis der titels snijdt nog steeds af

1 like

Wacht stop de tijd, jij hebt niet niet over topictitels maar titels onder namen.

@ mods kunnen jullie die dan korter houden bij iedereen? Dit is wel een heel irritant gevolg ervan.

3 likes

yessir!

1 like

Ben je zelf misschien ook een boosdoener? Je titel past wel maar als je reageert op iemand dan valt dat er buiten (en dus te groot)

@GroenTakje en @Degas rekken de pagina ook uit

1 like

Ik heb een aantal namen aangepast. Mochten jullie nog andere, te lange titels tegenkomen, let me know!

Sorry voor het ongemak. We hadden er iets teveel lol mee :flushed:

7 likes

Haha ja @Rozecoupeschaar, sorry!

1 like

Wilde alleen even testen en weer verwijderen hahah. Is niet erg hoor! Deze is ook goed :ok_hand:t3:

@mikselke rekt de pagina ook uit wanneer ze op iemand reageert.

Sorry voel me net een zeur :grimacing:

1 like