Forum: meld problemen hier

Voordat we hier straks 100 ik ook-posts hebben:

Krijg jij een foutmelding als je het stel een persoonlijke vraag-topic wil openen?

• Nee, Android telefoon
  • Nee, iPhone
  • Nee, laptop
  • Nee, maar wel bij een ander topic, namelijk:
  • Ja, Android telefoon
  • Ja, iPhone
  • Ja, laptop
  • Ja, en ook bij een ander topic, namelijk:

0 stemmers

2 likes

Zullen we het ‘stel je persoonlijk vraag’ naar dit topic verplaatsen, waar het wel werkt.

• Ja
  • Super goed idee

0 stemmers

Ik ben even aan het rommelen - er zit ergens inderdaad een bitje klem

Hm ja goed punt, ik had het meer over nu, op dit moment. Als je ook tijdstippen of momenten erin moet zettrn is een poll maken niet te doen denk ik.

2 likes

Allen, ik heb even een tijdelijke maatregel genomem om te zorgen dat het topic ‘Stel hier je persoonlijke vraag’ weer werkt.

Daarbij heb ik 7 berichten alleen even naar een tijdelijke topic verhuisd, omdat daar ergens 1 bericht wat raar doet.

Ik zal die weer terugzetten als ik er achter ben wat het allemaal stuk maakt, maar voor nu kunnen jullie weer je gang!

3 likes

was het mijn waanzinnig grappige post? wel he

Het was een post waar een poll in zit die wat maf doet. Dus als jij dat was DAN WEET IK JE TE VINDEN EN JE BENT NOG NIET JARIG WODAN! WODAN! GRIEPT 'UM!

1 like

:zipper_mouth_face: nvm wasn’t me tududududu bananana tudududu

1 like

Ring ring ring ring banana phone

1 like

Ik heb nog een vraag van een andere forumster, keekie. Zij kan niet inloggen omdat ze de bevestigingsmail heeft gemist en ze kan dus ook niet opnieuw aanmelden want dan krijgt ze de melding dat haar email al in gebruik is. Kunnen jullie hier wat mee?

Sure, Kun je me in een PB haar mailadres even sturen?

Leuk die titels maar sommige zijn zolang dat mobiel het te lang is. Kan topic dan opzij schuiven en dat is beetje irritant.

2 likes

Heb je voorbeelden? Want ik ben nog geen titels tegen gekomen die te lang waren en niet pasten op mijn mobiel.

mag ik jouw titel nu veranderen in houdt van kort maar krachtig ?

3 likes

Ik heb dat ook!

1 like

Ik krijg van het topic het ‘ik voel me oud’ steeds een melding terwijl niemand mij citeert.
Is dit een teken dat ik ook ouder begin te worden?

5 likes

Check je meldingen even onderaan. Misschien staat het per ongeluk op ‘in de gaten houden’.

Haha ja daar stond het inderdaad op.
Ik word ook een beetje ouder elke dag!
Bedankt!

1 like

Ik zie het niet als een probleem. Maar links boven heb ik ineens een gek klein vierkantje staan. Die had ik eerst niet.

Ik forum op mijn telefoon.

1 like