Ja, doet het weer allemaal! Bedankt!
Bij mij werkt ie ook weer naar behoren!
bij mij is het ook in orde
Ik krijg nu steeds deze melding bij het ‘Stel je persoonlijke vraag’-topic. Bij alle andere topics heb ik het niet en vanmiddag was er nog niets aan de hand.
Wil je eens de hele pagina refreshen? Of evt tabblad sluiten en opnieuw openen?
Refreshen leek te helpen, maar toen kwam ik bovenin het topic uit. Met het blauwe balkje helemaal naar beneden scrollen lukte niet (hij deed niks) dus ik scrolde met dat balkje tot bijna beneden terug. Een paar post vóór de laatste posts kan ik niet meer verder naar beneden. Als ik helemaal naar beneden veeg geeft ie aan dat ik onderaan zit, wat niet zo is. Als ik een halve cm omhoog ga zie je dat ook aan het aantal berichten. Goed verhaal dit. Ik zal 2 screenshots posten en dan zie je rechts onderaan wat ik bedoel.
Kun je eens proberen om jeb rowser in het geheel af te sluiten en opnieuw te starten?
(‘Have you tried turning it off and on again?’)
Context: het forum is eigenlijk 1 groot javascript dat als app in je browser draait. Kan zijn dat je browser even vol zit, dus ook het sluiten van onbelangrijke tabbladen helpt dan wat.
ik heb dit ook
Heb jij ook een Android-telefoon?
Ohja dit probleem heb ik dus ook. Heb net in ander topic gezegd whoooops. Maar zit op laptop!
Hmm, dat is maf. Er is namelijk niks wezenlijks veranderd.
In welk topic heb jij dat?
stel je persoonlijke vraag
errr, hou je van spruitjes?
sorry, flauw - zeker warm hier. Ik zal even kijken of ik wat kan vinden.
nee
Ik ook op iphone
Ik heb het ook, alleen bij dat topic. Android