Forum: meld problemen hier

Je kan ook in je profiel het thema aanpassen via voorkeuren > interface

Thanks het is gelukt !! X

Als ik een pb wil lezen ziet het er zo uit. Wat kan ik hieraan doen?

Edit: er is wel een bericht gestuurd zie ik dus rechtsboven. Ik kan het begin wel lezen maar verder dus niet, want als ik er op klik krijg ik het beeld van de eerste afbeelding.

Volgens mij is dit al een tijdje aan de hand en wordt hiernaar gekeken, maar als je naar je profiel gaat en daar naar berichten (dus niet direct via het envelopje bovenaan) kun je je pb’s als het goed is wel lezen!

5 likes

Sinds gisteravond heb ik problemen met het forum op mijn telefoon. Als ik een topic open, springt hij in eerste instantie naar de laatst gelezen post maar vrijwel gelijk schiet hij x aantal posts/dagen terug, en naar beneden scrollen lukt dan ook niet meer. In het overzicht is scrollen geen probleem, maar in topics zelf kan ik niets meer. Heb verschillende browsers en de discourse app geprobeerd. Nergens anders op m’n telefoon problemen met terugspringen/scrollen. Ik heb nu ook geantwoord op de eerste post (sorry!) want ik kom niet meer tot de onderkant van het topic

Ik kan op mijn telefoon (Safari) het forum niet meer lezen/reageren :unamused: Hij blijft maar verspringen en laden? Iemand ook wel eens gehad en dé tip? (of ligt het niet aan mij? :rofl:)

1 like

Vervelend om te horen allemaal, als er meer mensen zijn met problemen horen we graag welke browser en telefoon je gebruikt.

Ja heb dit ook ineens. iPhone en Safari

Hierbij nog een update: totdat de problemen met ‘het envelopje bovenaan’ zijn opgelost is deze functie uitgeschakeld.

1 like

Ik heb afgelopen 2 dagen ofzo ook gehad dat een topic opeens verspringt. Ben ik aan het lezen, zit ik opeens bij de laatste post.
Chrome en samsung

1 like

Iphone! In zowel Safari als Chrome.

Bij mij schiet het dan verder.
Ik heb een Samsung en gebruike Chrome.

Ik heb een vraag. Als ik op een bericht wil reageren met een smiley, vallen sommige buiten beeld. Ook is de knop met hoeveel berichten en waar je bent buiten beeld. Heb ik per ongeluk op iets gedrukt?

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de Samsung Internet Browser. Ik kan een paar berichten lezen en dan springt 'ie helemaal naar onderen. Gebeurt niet in elk topic (gelukkig) maar heb nog niet ontdekt waar het aan ligt.

Zelfde probleem hier.

Samsung telefoon en via de discourse app.

Ik heb hetzelfde probleem op m’n iPad. Ik gebruik Safari. Op m’n iPhone heb ik dit probleem niet.

Zelfde probleem op mijn Huawei mobiel ik gebruik chrome

Ik heb ontdekt dat dit bij mij het geval is als ik aan het lezen ben en er een nieuw bericht wordt gepost in het topic.

1 like

Bedankt voor de meldingen!

Het probleem is inmiddels als bug aangemeld bij Discourse.

2 likes

Je doet niks fout, dit is iets waar we naar moeten kijken.

1 like