Nou dat was het zo benieuwd naar volgend jaar.
Verheug me al op volgend seizoen
Ik ookkkk, nog 3 maanden wachten
96 nachtjes slapen las ik net ergens
Pffft ik vond het maar weer een saaie race. Maar wel leuk dat Max hem heeft gepakt
Inderdaad een saaie race, ben benieuwd wie volgend jaar het 2e zitje heeft bij redbull
Voor de mensen die het interessant vinden, een docu over Max op ziggo
https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/formule-1/documentaire-max-verstappen
Perez naar Red Bull, Alex wordt test en reservecoureur
Yes nice!
Lekker wel voor Perez!
Hebben jullie Drive to Survive S3 al gezien?
Ik wel, vond het weer erg mooie beelden en altijd leuk, die achtergrondinfo. Wel vond ik de vorige seizoenen eigenlijk beter, vond deze incompleet.
geen woord over het vertrek van Claire Williams bijvoorbeeld en ook Russell komt bijna niet voor, terwijl hij wel gevolgd is.
Wat je zegt over Williams had ik ook. Zo jammer! Daarnaast zijn er meer rijders die niet langs zijn gekomen.
Vond vettel wel tof met zijn opmerking over de kledinglijn van leclerc.
Ik had ook graag meer over magnussen en zijn gevoel willen horen na de mega crash van grosjean.
Ik zag in aflevering 8 dat ik in hetzelfde hotel heb gezeten als Carlos Sainz in Milaan.
De aflevering over Ferrari vond ik leuk. Blijft een zaak die niet klopt.
Ja dit zeker. Kreeg er kippenvel van hoe onzeker iedereen op de grid was, voelde de spanning gewoon.
En kreeg ook een beetje medelijden met Bottas, haha. Max schijnen ze er een beetje uit te laten omdat hij niet achter de serie staat.
Ik heb nog niet gekeken maar las op Reddit dat ze bij de crash van LeClerc er uitspraken in hebben geëdit van een andere race, sindsdien heb ik geen zin om te kijken
Dit is in de vorige seizoenen ook al gebeurd haha. Max gaf laatst ook al eens aan dat hij DTS grote onzin vind door dit soort zaken.
Alles alweer gezien kijk geen formule 1 maar dit kijkje achter de schermen is heel interessant vind ik.
Ja dit! Die spanning kwam wel weer terug. Tijdens die race was ik ook aan het appen met iemand die ook keek. Ik heb dat ook weer terug gekeken.
Zoals zijn vrouw zei, voor 2 minuut 45 sec dacht iedereen dat hij dood was.
Ja dat is toch echt vreemd wel? Dat Williams vertrekt is echt een icoon die verdwijnt. Jammer.
Zou Williams misschien niet een eigen iets (docu ofzo) erover willen maken?