Formule 1

Ik denk steeds meer dat Perez volgend jaar naar Red Bull komt. Niet verkeerd denk ik! Albon mag er wat mij betreft uit. Vandaag ook niet echt laten zien…

Aaah Perez :heart:

@Airy-fairy nee ik dacht in het begin al, nu Max eraf is, hoeft RB eigenlijk nergens meer op te rekenen. Terwijl hij in nagenoeg dezelfde auto toch echt wel 4/5e zou moeten worden helaas. Mag hem verder wel graag maar hij is gewoon (nog) niet goed genoeg voor RB

1 like

Ik hoop het ook!

1 like

Ik heb echt een gloeiende hekel aan de hele top 3 van vandaag. Kan die koppen echt niet zien of ik word al geïrriteerd. Tot zo ver mijn volwassen reactie van vandaag.

4 likes

Gun het ocon en stroll ook totaal niet zaten de hele wedstrijd te kutten met elkaar en waren totaal niet interessant.

Ik zit net te lezen over de ophef rondom Haas/Mazepin. Mazepin had een video op instagram geplaatst waarop te zien is dat hij een vrouw bij haar borsten pakt en zij hem duidelijk weg probeert te duwen. Echt niet oké. Haas heeft nu een bericht geplaatst dat ze zijn gedrag afkeuren en dat de matter internally wordt opgelost en dat ze op dit moment er niets verder over zeggen. Mazepin plaatst nu z’n excuses op instagram, sorry voor mijn gedrag en ik hoop ervan te leren.

Ik hoop echt dat Haas zijn contract ontbindt, dit is echt niet oké. Hij is net een week binnen bij Haas en ze moeten nu al dit soort statements uit gooien, mega gênant. Hij heeft in het verleden ook al eens Ilott geslagen toen die hem in de weg reed en er zijn ook berichten over seksuele berichten naar minderjarigen, waarin hij vraagt om nudes. Wat een figuur zeg.

Ja ik heb er ook net wat over zitten lezen. Pa Mazepin heeft een boel geld, dus hij zal wel mogen blijven nu hij beloofd heeft het nóóit meer te doen…

Ja all about the money inderdaad. Wishful thinking: Perez brengt toch ook een shitload aan sponsorgeld mee? Kan hij niet naar Haas?

1 like

Ook echt ‘ik hoop ervan te leren’

Hoezo hoop je dat? Blijf gewoon met je poten van andere mensen af, smeerlap.

2 likes

En dat hij nu aan een hogere standaard moet voldoen als F1-coureur. Nee lul, je moet gewoon een degelijk persoon zijn, sowieso, altijd, niet alleen omdat je nu in de spotlights staat.

Zo iemand draagt ook lekker bij aan het hele we race as one en anti-racisme beleid van de FIA, ik hoop echt dat dit een staartje krijgt en dat ze laten zien dat acties belangrijker zijn dan geld, maar who am I kidding.

Shit, had zo graag George nog een keer vooraan zien rijden

Ah ik vind dit ook echt jammer, had het George inderdaad gegund

Jaaaaa lekker Max pole-position!!

3 likes

Wat een jankbal is het ook zeg. Gaat hij het nou echt op z’n Corona gooien dat hij vandaag geen pole kon pakken? Dan had je nog lekker een weekendje in je bed moeten blijven pik.

Ik vind de P4 van Lando ook echt indrukwekkend, zo dichtbij de Mercedes!

1 like

Mijn hart zit bij de start altijd zo in mijn keel he :rofl:

1 like

Ben benieuwd naar deze laatste race van het seizoen!

Ik ben altijd een beetje sip bij de laatste race van het seizoen… ga het missen de komende maanden!

Nu ga ik even heel hard duimen dat het de McLarens lukt om die 3e plek bij de constructeurs te behalen

Och wat ontzettend sneu voor Perez, om zo je laatste race (als hij nergens anders een stoeltje krijgt) te eindigen

Gebeurde gewoon niks in de eerste ronde. Wat saai :joy:

Ja inderdaad :confused: ik hoop op een stoeltje bij Red Bull volgend jaar!
Albon hoopte druk op de Mercedessen te kunnen zetten… Afstand tot Hamilton nu 5 sec, afstand tot Max aan de kop 12,5 sec. Dream on Albon