Formule 1

Jaa klopt, ik vond het vooral heel stom hoe de ‘vijandigheid’ tussen Daniel en Max echt enorm sensationeel werd neergezet in seizoen 1. Ik heb seizoen 2 ook helemaal niet gezien en toen ik dit las over seizoen 3, vond ik t wel best zo

Maar goed ik ben sowieso Max fangirl haha :zipper_mouth_face:

1 like

Ik vond sommige stukken echt zo sensatie-belust gemonteerd, kan me niet voorstellen dat het in het echt ook zo is gegaan. En ik vond het echt een misser dat ze geen aflevering gewijd hebben aan alle substitutes: Russell naar Merc, Hulkenberg 3 x terug, de vervangers in de laatste races (Fittipaldi, Aitken)

En na die aflevering over Carlos en Lando (afl. 8 volgens mij?) krijg je bijna het idee dat die twee echt een hekel aan elkaar hebben, terwijl ze gisteren nog samen hebben gegolfd in Bahrein. Weer een beetje Daniel/Max-idee

Ik vond trouwens de aflevering over Bottas in Sochi wel tof, waarin hij soort van toegeeft dat hij Max bewust een tow had gegeven om P3 te kunnen starten

2 likes

Ik moet de laatste twee afleveringen nog zien maar vind het inderdaad een leuk kijkje achter de schermen. Hoewel ze niet iedereen aandacht geven, vind ik het heel tof hoe ze ook de middenmotors en lagere teams onder de aandacht brengen, in plaats van het de grote Verstappen/Hamilton show te maken.

Ik heb zoveel zin in het nieuwe seizoen! Zeer welkome afleiding in alle corona-ellende :smile:

De nieuwe introoooo

4 likes

O Ricciardo :heart::heart_eyes: Hij is nog vrijgezel toch?

1 like

Het ziet er tot nu toe goed uit voor Max!

1 like

Ahh Ricciardo :smiling_face_with_three_hearts: Ik zie wat ‘nieuwe’ coureurs! of ben ik echt een noob dat ik ze niet herken haha

Klopt hoor, er zijn een aantal vertrokken en een aantal nieuwen!

1 like

Zitten inderdaad wat nieuwe bij! En wat hele oude “ahum” alonso.

5 likes

Jaaa ben heel benieuwd naar kwalificatie straks en wedstrijd morgen!

Ik hoop zo dat dit het jaar is dat Mercedes niet meer het beste team is. :raised_hands:t3:

4 likes

Ha ja Alonso herkende ik al, dacht al ‘heee you’re back!!’.
@Bergson Ja dat idee had ik al! Ik was al bang dat Grosjean niet meer terug zou kunnen komen. Maakt het wel interessant dit seizoen, met nieuwe coureurs

1 like

Ja Tsunoda, Mick Schumacher, Mazepin en Alonso zijn erbij! Grosjean, Magnussen, Albon en Kvyat zijn weg

Ik hoop stiekem dat Mazepin em meteen in de muur rijdt. :see_no_evil:

4 likes

Ik ook, wat een hekel heb ik aan hem bah

1 like

Oké lets gooooooo!

Nou hij doet zijn best.

1 like

Yuki the rookie :sob::sob::sob: dat commentaar

Mazespin :v:t2:

4 likes

Zorg dat je via skysports kunt kijken. Ik mis dat gestuntel van Olav Trol echt niet.