Ja zeker! Ik ben er nu en 10% van de mensen heeft een mondkapje op, er wordt weinig afstand gehouden en de gast achter de balie begroet de mensen die zonder mondkapje rondlopen gewoon vrolijk. Dit is de laatste keer dat ik hier kom dus
Ik hen gisteren een trainingsschema laten maken bij fitforfree en wil dit nu in een app oid zetten zodat ik het makkelijk kan volgen tijdens het trainen. Heeeft iemand tips voor een app waar je je eigen schema in kunt maken?
Ik heb lang Jefit gebruikt, die vond ik wel prima!
Ik gebruik daar Fitnotes voor, vind ik ook goed werken. Zit een grote database van âbestaandeâ oefeningen in, maar je kan ook je eigen oefeningen invoeren als iets er niet standaard in zit.
Iemand die ook de nieuwe Booty builder (ofzo) challenge van Chloe Ting doet? Ik heb net dag 2 gedaan, armen en abs Vind het wel echt leuk dat de focus meer op krachttraining ligt met gewichten enzo! En dat de lower body van gisteren met sets en reps was ipv steeds 40 seconden hel 10 seconden hemel.
Iemand die in de omgeving den haag/voorbug traint bij basic fit en een keer met mij samen wil? Ik heb namelijk erg veel moeite met bankdrukken en moet dat van mijn personal trainer gaan oefenen! haha
Hebben jullie nog aanraders voor fijne sportleggings (voor krachttraining)? Ik zit zelf te kijken bij Alphalete, maar behalve alle influencers die een sponsorship hebben bij ze heb ik nog geen andere ervaringen gehoord, en de prijzen zijn natuurlijk niet niks, dus ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft! Andere suggesties zijn ook heel welkom, ik zoek vooral zwarte/donkere leggings die squatproof en high-waisted zijn.
Ik powerlift en hou van mân High Waisted flex van gymshark En energy seamless!
Van muscle nation heb ik alleen korte broekjes maar wil van die Butter collection wel de lange versie proberen, ook chill spul (prijzen op de site zijn in AUD dus t lijkt heel duur, maar is ongeveer gymshark prijs)
Merken jullie ook (bij Basic Fit in ieder geval) dat er bijna geen plekken meer zijn om te reserveren, behalve als je op een ongoddelijk tijdstip van 04.45 zou willen? Ik kan hierdoor amper sporten. Misschien maar thuis aan de gangâŠ
Bij mijn sportschool doen ze niet aan reserveren, maar mijn vriend kan bij f4f vaak nog prima last-minute reserveren. Hij sport meestal voor werk of juist laat op de avond.
Is er geen basic-fit in je buurt die minder druk lijkt te zijn?
Nee, hier zijn de Basic Fits allemaal zo drukbezocht. De enige opties die ik telkens krijg die wel plek hebben, zijn 16 of 20 km verderop. Verder is alles elke keer vol. Heel irritant!
Ja idd! Ik hoorde dat BF nu max negen mensen per kwartier binnen laat. Ik wilde maandagavond last minute gaan sporten en er was geen ruimte in de vier BFâs in mijn stad van 17u tot 23uâŠ
Ben een beetje bang dat ze bij de volgende maatregelen die er dinsdag waarschijnlijk aankomen de sportscholen weer dichtgooien. Hoop zo erg van niet.
Dat verklaart een hoop als ze maar 9 mensen per kwartier binnenlaten. Ik wilde afgelopen week ergens in de ochtend voor diezelfde dag in de avond reserveren en echt alles was vol? Alleen middenin de nacht kon voor de volgende dag was het ook al helemaal vol. Ben nu maar begonnen met thuis sporten, schiet niet op dit.
Sinds gisteren is mijn F4F van 90 naar 30 plekken per uur gegaan. De komende dagen zitten alle timeslots vol, behalve inderdaad bizarre tijdstippen. Voordeel is wel dat het Ă©cht rustig is als je wel een plekje hebt. Als dit het alternatief is voor sportscholen helemaal dicht ben ik al blij.
weet iemand misschien welke legging van gymshark squatproof/downward facing dog proof is? Wil er een keertje een proberen maar zie door de bomen t bos niet meer op die site
Ze hebben nu bij de f4f ook nieuwe regels waardoor het wel mega rustig is maar ook vet weinig plek en je kan maar Ă©Ă©n uur. Ik doe vaak 30 min of meer cardio en daarna nog rondje kracht. Dat kan nu niet meer, was vandaag echt een race tegen de klok hahah. En ik kan dan ook niet schakelen dus ben maar naar huis gegaan. Anyway, ik ga kracht maar weer thuis doen denk ik, dit schiet niet op.
De Energy+seamless vind ik fijn!
kan je dan niet beter cardio-end naar de gym, dus bijvoorbeeld hardlopen of snel fietsen? Kracht vind ik juist zooo fijn om wel in de sportschool te doen, zo veel meer opties.
Las vandaag toevallig een artikel over de f4f, dat het dus heel onduidelijk is die regels voor sportscholen omdat je dan 30 personen in een afgesloten ruimte mag hebben en dat had de f4f verkeerd berekend/benaderd, dus vandaar wss die beperkingen
Neh ik doe loopband (rennen en lopen op helling), crosstrainer, stair master en fietsen allemaal om het een beetje spannend te houden. Dat kan allemaal thuis niet en kan wel veel met dumbels thuis doen.