Fitnesstopic

Dit inderdaad. Qua virtuele lessen; ik doe alleen de bodypump lessen volgen en die zijn prima. Nadeel is dat het een paar weken achter elkaar dezelfde lessen zijn.

1 like

De virtuele lessen vind ik heel leuk en best uitdagend. Iedere 2 maanden zijn er nieuwe lessen en je kan ook alle lessen online terugvinden. Ideaal als je thuis wilt sporten.

1 like

Wat vinden jullie een fijne snack om te eten na een work out (waardoor je niet de hele dag enorme trek blijft houden)?

Een goede eiwitreep of kwark met cruesli/muesli. Niet een dunne reep maar eentje wat dikker waar je wel even op moet kauwen.

@Rilah ik heb een leggin waar mā€™n telefoon in kan dus dat scheelt weer iets in je hand. Handdoek over mā€™n arm en we hebben bij elk apparaat een spray of flesje gelukkig of staat er heel dichtbij.
Vind het zelf wel lastig ja, alles mee slepen.
Vooral oordopjesā€¦ iemand ervaring met goede draadloze oordopjes? Wil geen headset, ik zweet echt veel dus die worden dan ook nat, bah.

1 like

Ik ben zelf heel erg tevreden over Xiaomi Airdots! Zitten fijn en vallen niet uit mijn oren, ook niet met hardlopen.

1 like

Ik las ergens weer dat groepsgrootte van 30 man ook voor de sportschool geldtā€¦ Hoop snel duidelijkheid te hebben, anders wordt het weer als een gek inschrijven

Mijn sportschool mailde net dat de sportsector is vrijgesteld van de max 30 binnen.

Bij ons heeft ieder een spray voor zich die je pakt bij de ingang en de hele tijd bij je houdt terwijl je binnen bent. Ik ben inmiddels ook maar gewoon mijn tas mee gaan nemen naar binnen. Heb het idee dat het er wel gek uitziet, maar boeie. Het is handiger.

Ik heb sinds maandag weer een nieuw schema voor de komende tien weken en heb er meteen zo veel meer zin in, heel fijn even die extra motivatie haha

1 like

Nice! Wat voor schema is het?

Ik ben nu een paar weken bezig met een schema van 5 dagen (3 lower, 2 upper body). Wel heftig, ik deed een hele tijd maar 4 dagen, maar zoā€™n nieuw schema geeft echt weer nieuwe motivatie.

1 like

Oh wat goed, 5 dagen! Lijkt me heftig, maar fijn hoe zoā€™n nieuw schema dan wel extra motivatie kan geven!

Ik doe er nu 3 (upper body - lower body - full body), wil eigenlijk 4 dagen gaan doen zodat ik kan splitten in 2x upper en 2x lower maar kan daar nu echt even de tijd niet voor vinden omdat ik ook nog 1x per week yoga wil doen, dus dan maar zo :sweat_smile:

1 like

Ik kom echt slecht aan sporten toe de laatste dagen, heel irritant. Hoe doen mensen dit die 40uur werken man. Ik vind het nu al zo irritant dat ik steeds te moe ben of geen zin heb. En ik werk straks vier dagen per week. Moet toch te doen zijn :rage:

Ik werk wel vanuit huis en ik sport ook vanuit huis, dus wellicht is dit niet toepasbaar voor jou, maar ik sport meestal rond 11.45, daarna eet ik, ik spring onder de douche en ik werk weer verder.

Edit: Of misschien wilde je helemaal geen serieus antwoord en wilde je gewoon klagen, haha dan lees hier maar overheen.

1 like

Ik probeer op een aantal dagen direct vanuit werk te sporten, werkt wel haha. Maar wel zorgen dat je een vullende snack neemt van tevoren.

1 like

Ik plan alles van te voren in via onefit. Dat werkt voor mij heel goed omdat je er dan omheen kan plannen en je een boete krijgt van 10 euro als je niet op tijd afzegt en dan niet komt :stuck_out_tongue:

Ja dat ga ik vandaag proberen, meteen na werk. @Branko nee ik wil echt oplossingen hahah ik heb nu sinds maandag niet gesport en ik vind dat echt irritant. Maar ik werk dus niet thuis, onderwijs en oppassen en ik woon op de 2e verdieping in een gehorig huis waardoor sporten thuis ook niet zo makkelijk is.

1 like

Ik werk 40 uur en ik ga sinds een paar weken ā€˜s ochtendsvroeg naar de sportschool, dus nog voor mijn werk. Dat is voor niet iedereen een optie denk ik vanwege reistijd enzo maar nu met thuiswerken is het ideaal. Ik vind het heel fijn om het meteen maar gedaan te hebben en ik heb veel meer aan mijn avonden nu.

Mocht je toch thuis willen sporten, er zijn best veel filmpjes op youtube te vinden speciaal voor mensen die in appartementen wonen. Zoek op: appartment friendly. Chloe Ting en MadFit hebben er bijvoorbeeld best wel wat.

Ik werk 36 uur en ik ga 3-4 dagen gelijk vanuit werk om 17.00 uur en in het weekend 1 of 2 dagen nog. Soms heb ik tijd om ff thuis om te kleden, maar ik neem mijn sporttas normaal gewoon mee.

Scheelt trouwens ook dat ik crossfitlessen van 1 uur per keer doe. Ben dus niet zooooveel tijd kwijt op een dag aan sporten.

Ja die ken ik allemaal wel maar ben nu echt weer in de sportschool vibe die ik wel wil vasthouden

1 like