Fitnesstopic

Op wat voor modus zet jij je horloge? Want als je horloge echt denkt dat je gaat hardlopen kan hij moeite hebben omdat je volgens het GPS signaal niet verplaatst. Bij mijn horloge (samsung) en mijn vorige (fitbit) moest ik echt aangeven dat het een loopband was omdat die dan geen rekening houd met GPS signaal.

Ja ik zet hem op treadmill of freestyle. Maar het gaat dus om mn hartslag, die meet hij gewoon niet goed

Met het limiet zit er ook wel een verschil tussen wat “kan” en wat een beetje relaxed en veilig is. Toen ik het op woensdag druk vond waren er 50 mensen binnen, maar volgens het personeel zijn er max rond de 90 plekken. Maar dat is wel als elk vakje op de grond gevuld is met een persoon. En de mensen die er zijn concentreren zich toch een beetje rond het krachthonk, terwijl het bij de cardiotoestellen leeg was.

@clairdelune Ik begin volgende week met het schema van Gain by brains. Dat is 4 keer per week upper/lower body, zag er wel chill uit.

@Banananana Is dat die Booty Builder (haat die naam) die jullie hebben staan? Ik zag trouwens vanochtend een bankje staan bij de smith machine, dus daar kan ik ook mee hip thrusten. Ik weet alleen niet hoe zwaar de stang daarvan is. Tellen jullie die normaal mee?

1 like

Je moet inderdaad niet denken dat het een fantastische arm workout is, daarnaast doet het (voor mij) amper wat voor je core, maar voor je conditie en coördinatie is het top!

1 like

Stang tel ik normaal wel mee, maar die stang op de smith machine in mijn gym weegt zo weinig dat ik m niet meetel. De stang kan trouwens bij mij ook niet laag genoeg om te kunnen hipthrusten :frowning:

Balen! :frowning: Ik tel hem normaal ook mee hoor, maar vind het lastig inschatten wat die van de smith machine weegt. Wel iets, maar minder dan een normale denk ik.

Ik kon op het hip thrust apparaat in de sportschool echt met veel minder thrusten dan op de normale manier.

1 like

Eerste keer weer gebodypumpt. Het is nu dag 2 en kan niet meer lopen haha. Ik hoop trouwens dat het spierpijn is in mijn onderrug en dat ik me niet vertild heb.

Ik vind deze release trouwens niet leuk. Veel te veel opdrukken en dat kan ik niet.

1 like

Dit onderwerp heb ik hier al heel vaak voorbij zien komen, dus sorry voor de terugkerende vraag
 Maar mijn superfijne myprotein legging is kapot en na alle goede verhalen wil ik er een van gymshark bestellen. Maar het zijn er zo veel! Wat vinden jullie de fijnste en de meest flatterende?

Oh shit! Ik ga woensdag voor het eerst en ik vind opdrukken ook nooit zo leuk, ben benieuwd wat ik van de release vind.

Bij mij zit de adapt het allermooist. De vital seamless ook wel, maar de adapt net iets beter. Ik heb ook een flex high waist en die zit een beetje gek omdat die best strak zit in mijn taille en daardoor mijn heupen heel erg benadrukt. Hij zit wel chill verder, dus nooit teruggestuurd haha.

1 like

Sinds 1 juli kan ik ein-de-lijk mijn favo indoor roeiworkout weer doen, maar jeetje het valt me elke keer weer zoooo zwaar. Heb echt al spierpijn in mijn billen en schouders. Zijn niks meer gewend haha. Maar vandaag een techniektraining gedaan en kwam maar 50 watt onder mijn hoogste wattage van voor corona uit. Not bad!

1 like

Ik deed altijd hip thrusts met 80 kg , nu net weer begonnen op de sportschool en er staat een booty builder en ik kan er max 40 kg op hebben :expressionless: maar ik weet dus niet of dat nou het apparaat is of omdat ik maanden niet goed heb kunnen trainen (een combinatie waarschijnlijk).

Er zitten natuurlijk ook nog weerstandsbanden verwerkt op die booty builder, dus die leveren ook nog wat “gewicht”, maar hoeveel lijkt me lastig te bepalen.

Dit vroeg ik mij voor corona ook af! Toen heeft @Happyfriday een foto gemaakt en bij haar zat aan beide kanten ‘Light’ erop, wat dan 11-13 kg per kant zou moeten zijn. Dus waarschijnlijk zo’n 20 kg?

2 likes

Man man man wat viel die eerste keer weer tegen bij mij zeg! Kan amper meer normaal lopen en gaan zitten etc. Toch weer even wakker geschud dat ik weer flink mijn best moet gaan doen

Voelde me wel weer helemaal blij worden toen ik bezig was. Ik was zowaar in mijn eentje in de sportschool! Ideaal!

Ik ben een beetje late to the party, maar zou je je ebook van Glute lab met me willen delen?
Het lukt me alleen niet om een pb te sturen (ik ben ook een beetje een noob nml)

Ik woon eindelijk op de begane grond en kan zonder de onderburen lastig te vallen jumping jacks doen in mijn woonkamer, yes!

Wie heeft de tip voor leuke youtubers met video’s over thuis sporten? Ik hou van bbb, pilates en yoga, maar sta ook open voor HIIT of andere work outs zonder tools!

Woohoo maandag was ik weer geweest voor de eerste keer en nu weer geboekt voor vrijdag. Spierpijn en zin in!

Ik ben gisteravond geweest en ik vond hem wel heel leuk! Inderdaad wel veel opdrukken, maar hopelijk word je daar vanzelf wat beter is naarmate je het vaker doet. Het ging verbazingwekkend goed, ook al heb ik de afgelopen maanden niet super veel gesport.

1 like

Sinds Corona hebben veel sportscholen hun bodyshape lesjes online gezet, dus je kan op dat soort filmpjes zoeken. De workouts van Pamela Reif vind ik echt goed (wel heftig).

1 like