Fitnesstopic

Heeft iemand goeie tips qua hoofdbandjes? Ik heb er altijd een op en nu het warmer wordt heb ik het echt tegen het zweet maar van die dunne doen niks eigenlijk. Ben dus opzoek naar brede hoofdbandjes die goed zweet opvangen. Ik vind niks zo irritant als zweet dat steeds in mn nek druipt als ik bezig ben.

Hmmm ik krijg een mail van de Basic Fit waarin zover ik begrijp staat dat je vier dagen van tevoren moet reserveren voor 60 min trainen, en je pas een nieuwe reservering kan maken als je tijdsslot is verlopen. Dus dan kan je maar eens in de 4 dagen trainenšŸ˜Ø? Of bedoelen ze max vier dagen van tevoren reserverenā€¦ Ik vind het vaag, heb maar even gedmā€™d. Binnenkort alvast een nieuw schema opstellen!

1 like

Oh wel goed dat ze werken met reserveren! Zoals ik het lees kun je vanaf 4 dagen van tevoren reserveren, dus als als je voor morgen reserveert, kun je na het sporten weer reserveren. Als je dus ver vooruit reserveert, kun je minder vaak. Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen gelijk meerdere sportmomenten reserveren.

Op mijn sportschool doen ze niet aan reserveren. Je kunt gewoon komen en moet dan net zoals normaal inchecken. Geen idee hoe ze dan controleren dat er niet te veel mensen binnen zijn, want op een gegeven moment is het toch vol=vol??
Had een reserveringssysteem wel chill gevonden eigenlijkā€¦

Bij mijn sportschool gaan ze ook met reserveringen werken maar omdat het maar klein is mogen er maar 15 mensen tegelijkertijd sporten dus hopelijk loopt het niet echt storm haha (nouja voor het bedrijf natuurlijk wel)

Jaaa ik hoop idd dat ze vanaf 4 dagen bedoelen! Zou mega chill zijn. Dat systeem bij jou klinkt wel echt een stuk onhandiger inderdaad zeg, woon je ver van je gym af?

Als ik op de site kijk staat er dit: Dit kan tot 5 dagen vooruit en we tonen alleen de tijdslots die nog vrij zijn.
Dus denk inderdaad dat je zo ver van tevoren kunt reserveren. Hoop dat het meevalt :slight_smile:

Nee, is 5-10 minuutjes fietsen gelukkig. Ben van plan om elke dag vroeg voor werk te gaan, hopelijk valt de drukte dan mee.

1 like

Pff zoveel zin om weer naar de gym te gaan ook!
Zou je willen laten weten als je een berichtje terug hebt? Ik zit ook bij basic fit, maar snap ook niet zo goed wat ze nu precies bedoelen :thinking:

Ja net berichtje terug, ze bedoelen idd dat je max 4 dagen van tevoren kan reserveren - en dus ook dezelfde dag nog kan gaan in dit geval helpt het dus als je woorden zoals maximaal of uiterlijk enz gebruikt, basic fit.

Chill @Afstandsbediening20! Ligt ook wel aan de grootte van je gym en de ligging natuurlijk, de basicfit bij mij in de buurt zal best druk worden denk ik

1 like

Nog steeds niks gehoord van mijn sportschool, behalve een paar weken geleden de aankondiging dat ze weer open gaan en met maatregelen. Heb ook zin om weer een schema uit te zoeken voor de komende tijd, maar ik wil eerst weten hoe vaak ik ongeveer kan gaan.

Dankjewel voor de verheldering.

Ik vind trouwens een uur max wel echt kort.@Afstandsbediening20 wordt dat in Belgiƫ op een of andere manier gecontroleerd?

Wooo eerste reservering voor donderdagmiddag 90 minuten lang is gemaakt :partying_face: MEGA zin in. Ga denk ik de eerste paar keer gewoon lekker trainen waar ik zin in heb en kijken welke apparaten wel en niet beschikbaar zijn, en daarna een schema oppakken.

2 likes

Ik ga woensdaaaaaggg, ook 90 minuten, kan niet wachten hahaha
Volgens mij zijn nu alle tijdslots gewoon nog vrij in mijn vestiging, dus ik verwacht niet dat het heel druk wordt 's middags

1 like

Ja ik ga donderdag ook weer! Kan echt niet wachten :tada:

1 like

Ik kan nog steeds niet boeken :sob:

Ik kan maar een uur per dag boekenšŸ˜•
Maar goed, niet muilen mag eindelijk weer!

Ik ga ook do 60 min. Yes yes!

Ik heb bij mijn sportschool nu gereserveerd voor vrijdagochtend en maandagochtend, heb er wel veel zin in weer, maar ben toch benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Zijn er mensen al geweest vandaag en hoe was het?

Ik ben geweest! Naar f4f. We kregen allemaal een eigen flesje ontsmetting om de apparaten steeds mee schoon te maken. En er waren echt weinig mensen dus afstand houden was heel makkelijk. En ze hadden looproutes en apparaten afgeplakt en weggehaald. Ik vond het heel chill geregeld. Wilde alleen zoā€™n circuit doen en dat kan eigenlijk niet om dat je maar 15 sec hebt om te wisselen dus geen tijd om schoon te maken. Dus heb gewoon 4x 45 sec op een apparaat gedaan en dan wisselen.

Er was een gast die niet schoonmaakte, die heb ik direct even tot orde geroepen

1 like

Oh dit klinkt wel alsof het goed geregeld was, fijn!

Ik mag morgen weer :grin: Ben benieuwd!