Haha ik heb ook echt een keiharde knak alleen bij de linkerkant. Word er altijd een beetje ongemakkelijk van maar het doet niet echt pijn
Je kunt ook experimenteren met je lage buikspieren nog meer aanspannen (heel bewust zeg maar) en zo laag mogelijk (richting je schaambeen), en dan je been iets hoger houden. Ik heb namelijk ook zoān kraak en deze oplossing gekregen van mijn pilatesjuf die ook fysio is, en bij mij werkt dat echt heel goed!
Kennen jullie deze workout filmpjes van Madfit al? Vind ze echt leuk om te doen en handig dat al duidelijk in de thumbnail en titel staat wat je gaat doen en in hoeveel tijd.
De dance party workouts zijn ook leuk!
Joee mijne is ook nog niet geleverd! Heb ze gisteren gemaild dat ik wil annuleren, dus hoop dat ze wel gaan reagerenā¦
Ja ik doe deze alleen maar! Bevalt goed
Jaaa zij is top! Alleen haar ab workouts zijn wel zwaar haha. Mijn vriend noemt haar altijd de robot omdat ze zo stoĆÆcijns die oefeningen blijft doen terwijl wij doodgaan
Haha ja heb 2 van die ab workouts gedaan eergister, beide 10 minā¦ ging echt dood haha
Ik kan eindelijk een pull-up zonder ondersteuning
Nu ga ik voor de 3x3
Ik doe meestal 3-4x10. Maar heb het net even uitgeprobeerd en na 15x stortte ik ter aarde haha.
Heeft ook wel even wat oefening gekost hoor. Ik begon bij 3x5 op mijn knieƫn in augustus.
Ik heb gelijk mail terug dat mijn bestelling is geannuleerd! Hoop dat jij ook snel mail terug krijgt!
Ik heb antwoord gekregen dat hun materiaal nu pas geleverd is en waarschijnlijk pas in juni kunnen verzenden.
Gelukkig heb ik niet voor honderden euroās daar besteld zoals sommigen op hun facebookpagina.
Heeft iemand ervaring met het merk powerhabbits? Zie wel goede deals voorbij komen maar kan nergens een review vinden.
Yaaaaaaaas
Ben zo blij! Al hoop ik dat ze het buiten sporten er met mooi weer ook bij gaan houden. Ik vond het wel echt heel fijn zo in de buitenlucht.
Pfft Sportcity deed dat niet eensā¦ maar lijkt me heerlijk inderdaad!
Ik zit op een lokale sportschool in een klein dorp met een hele grote buitenruimte buiten. Werd zelfs spinning buiten gegeven, echt heel leuk. Heel aangepast rooster met speciale looproutes van en naar alle lesjes haha. Was echt heel netjes gedaan.
Ben zo blij! Mis het enorm. Thuis kan ik echt niet altijd de motivatie opbrengen
Toen ik 25x strict kon opdrukken, kon ik nog steeds geen unassisted pull-ups
Ik heb geen echte kennis, dus alles wat ik zeg is gebaseerd op eigen ervaringenā¦ Maar ik ken er genoeg die wel goed pull-ups kunnen en geen push-ups en andersom. Je haalt de kracht ook wel ergens anders vandaan natuurlijk, dus ik weet niet in hoeverre het met elkaar te maken heeft. Neemt niet weg dat het altijd goed is om overall sterker te worden
Maar die mogen toch pas op 1 juli open? Of woon jij in Belgiƫ?
Ik kan echt niet wachten. Mijn sportschool gaat er ook zo top mee om. Werd afgelopen week ook gebeld en ze vroegen hoe het met me ging en of ik vragen had. Zoān goede service.
Keek echt op tegen de zomer nu niets doorgaat, maar nu ik tenminste kan sporten voelt de zomervakantie niet helemaal als verloren haha.