Fitnesstopic

Ja hip thrust doe ik nu met 25! Probeer elke week te verhogen. Thanks!

1 like

Heeft iemand ervaring met verschillende gymshark leggings? Ik heb zelf de flex leggings, maar vind die waistband net te laag dus zoek een meer high waisted model, liefst een beetje shapend (en squat proof).

Ik twijfel tussen de dreamy legging, de enerergy seamless high waisted. Iemand ervaring met deze?

De energy seamless is bij mij nogal snel doorzichtig geworden.
Sowieso moet je 1 of 2 maten groter bestellen dan je normale maat want anders loop je gewoon in je blote kont. En ik vind ze ook iets té hoog. Ik heb liefst dat een legging tot aan mijn navel komt of net erover, maar deze komt echt bijna tot aan mijn tetten.

Dreamy heb ik geen ervaring mee

Haha dat is flink high waisted ja! Zonde dat hij zo snel doorzichtig wordt, welke kleur heb je?

Ik had donkergrijze maar ik weet niet of die kleur nog in het assortiment zit. Het zou goed kunnen dat andere kleuren beter zijn hoor. Op zich zijn het fijne, flatterende leggings van een goede stevige stof. Ze zitten erg lekker. Ik ben ook maar 1m57 dus allicht is de hoge taille ook minder extreem als je wat groter bent.

1 like

Ja dat heb ik ook wel! Om het doorschijnen te vermijden heb ik 1 maat groter moeten nemen dan gewoonlijk en het zit inderdaad goed strak rond mijn benen en wat losser in de taille (ben sowieso ook meer bottom heavy). Omdat de legging zo hoog komt en de stof redelijk stevig is zakt hij gelukkig niet af

Ja ik neig nu naar de energy seamless, maar vind de maat ook tricky. Ik heb meestal een S, maar de flex legging vind ik juist vrij krap aan de bovenkant (cameltoe alert :camel:), maar vanaf m’n knie weer iets losjes. Ben dus bang dat als ik een M neem dat de legging echt gaat sobberen vanaf m’n knie, beetje het omgekeerde probleem dan jullie dus.

Omg ja die die flex leggings zijn een ramp bovenaan, zo onflatterend! Ik vind het lastig om een maat te adviseren, ze hebben ook geen gratis retours dus dat houdt me tegenwoordig tegen om nog iets te bestellen bij gymshark.

mijn maat - weet niet of dit helpt

Ik ben 1m57, 51 kg met stevige bovenbenen en een smalle taille en ik heb maat S in deze leggings
Oude foto ter illustratie

Sowieso als je niet groot bent zou ik adviseren om de cropped versie te nemen want ze zijn redelijk lang

1 like

Mooi zit hij bij je!

maat

Ik ben zelf 10 cm langer en bijna 10 kg zwaarder dus dit laat me weer twijfelen of S niet te klein is, haha.

Ik ga nog even verder twijfelen, irritant van die retours ja.

Wat zijn jullie favo sport bh’s? Ik ben weer wat fanatieker bezig met sporten en merk dat het chill zou zijn om er 1 of 2 bij te hebben ivm wassen. Mijn huidige lievelings is van Victoria’s Secret maar misschien hebben jullie nog meer aanraders?

Ik heb er 1 van shock absorber (high support) gehad (vooral voor hardlopen) die vond ik fijn maar alles werd wel helemaal platgedrukt zegmaar
Ook heb ik er 1 van Hunkemöller (high support) je merkt wel duidelijk verschil met shock absorber, ik vind Hunkemöller minder fijn iig die die ik heb
En ik heb er laatst 1 van de H&M gekocht (medium support) waar je nog wel een beetje vorm in ziet zegmaar en die gebruik ik alleen voor krachttraining en die vind ik best fijn tot nu toe.

Ik heb morgen een proefles geboekt bij een sportschool en ben zenuwachtig. Wil heel graag beginnen met fitness en heb me goed ingelezen, maar ik voel me zo een noob :frowning:

1 like

Nike vind ik altijd fijn, maar het ligt er natuurlijk aan wat je wilt/nodig hebt. Bij mij is het bijvoorbeeld een vereiste dat er geen sluiting op de rug zit maar dat ik hem gewoon over m’n hoofd kan aantrekken, daar hebben zij veel keuze in.
De reden dat ik Nike noem is trouwens omdat al mijn kleding daarvan super lang meegaat (maar dan ook echt lang, heb zelfs een shirtje van zo’n tien jaar oud dat ik nog bijna elke week draag en dat gewoon niet slijt). Vind de stofjes ook fijner dan van bijvoorbeeld H&M.

@Rilah Hoe is het gegaan?

Ik heb er een van de hema en die vind ik echt fijn!

Goed, leuk dat je het vraagt! Ik werd heel vriendelijk geholpen en ben begonnen met een schema van een online coachingsprogramma. Vanochtend heb ik dag 1 van dat programma gedaan, vond het nog leuker dan verwacht!

2 likes

Hebben jullie aanraders om te volgen op youtube/instagram? Megan Grubb ken ik al maar zij is soms zoo lang van stof

natacha.oceane

jvfitness93

gracefituk

madfit.ig

Deze volg ik op Instagram en vind ik inspirerend en motiverend, vaak ook fijne filmpjes, een aantal hebben ook YouTube volgens mij

1 like

Typische fitnesschicks:

• linnlowes
  • whitneyysimmons

minder typische die ik volg

• thefashionfitnessfoodie
  • evolve.nation
2 likes

Thanks @Astor @MrFahrenheit !

Ik heb een broek van de hm conscious lijn, 30 eu ong. Vind m wel fijn!

1 like