Fitnesstopic

Welke sportbh van gymshark vinden jullie het fijnst? Ik heb een kleine cup dus heb daar geen specifieke wensen voor.

Ik wil mezelf trakteren op een pakkie en heb op het forum al veel kunnen lezen over verschillende leggings maar niet zoveel over tops.

Als je boobielicious wil zijn: Camo! (en de nieuwe Adapt zijn volgens mij hetzelfde maar die heb ik niet)

Ik heb ook de oude ombre seamless, die zijn heel comfy en vergelijkbaar met nu de Vital seamless denk ik. En geeft nog een vrij goede vorm aan je borsten. En de Flex strappy sportsbra heb ik niet echt tiet in, maar houdt ze wel goed op hun plek voorzover nodig. Is wat meer compressed.

Wow zoveel! Ik zat eerst te kijken naar de vital seamless maar die is in veel kleuren uitverkocht in mijn maat. Maar een keer tetten hebben tijdens het sporten lijkt me wel wat haha, camo/adapt it is!

1 like

Boksen?
Ik kijk vooral veel naar oefeningen via YouTube. Zelf houd ik van fitnessblender die hebben heel veel soorten workouts van boksen tot pilates en hitt

2 likes

Ik heb een lijstje met oefeningen die ik regelmatig doe, misschien zit hier iets tussen?

• Tricep dips

• Dumbell triceps extension

• Tricep kickback

• Dumbbell curl

• Deadlift

• Seated row

• Bent over row

• Hollow hold

• Push ups

• Dumbbell chest press

• Dumbbell flyes

• Dumbell front raise & side raise

• Dumbbell shoulder press

• Reverse fly

• Arbold press

• Squats
    • X squat
    • Jump squat
    • Sumo squat
    • Squat pulses

• Lunges
    • Lateral lunge
    • Static lunge
    • Rebound lunge
    • Reverse lunge
    • Walking lunge
    • Lunge pulses

• Calf raises

• Knee up

• Step up

• Skater

• Glute bridge
    • Single leg glue bridge

• Donkey kicks / glute kickback

• Hip thrust

• Hip adduction

• Hip abduction

• Side plank & hip abduction

• Lying lateral leg raise / lying hip abduction

• Lying hip adduction

• Ab bikes

• Toe taps

• Leg (knee) raises

• Pulse ups

• Side plank (dips)

• Russian twist

• Plank

• Spiderman

• Commando

• Shoulder taps

• Plank dips

• Mountain climber

• X Mountain climber

• Mountain climber crunches

• Hover

• Froggers

7 likes

Ook een goeie tip is om de nieuwe video over spiergroei @home + gratis schema van Jeff Nippard te bekijken. Serie oefeningen verdeeld per kaartkleur, ondergeschikt in push, pull, benen en detailwerk - 20 kaarten trekken en die afgaan zonder pauze. Dus bijvoorbeeld harten 10 is 20 walking lunges, schoppen 6 is 16 pullups etc. Schema kun je gratis downloaden. Ben hiermee echt kapot gegaan vanochtend. Je hebt ook bijna niks nodig, soms dumbbells (ik heb wijnflessen gebruikt), elastieken kunnen van pas komen.

3 likes

Heb geen sportbh-tip voor je, maar kreeg wel vandaag een mailtje dat ze een kortingscode voor Koningsdag gaan uitbrengen. Misschien goed om te weten als je van plan was iets te bestellen.

2 likes

Oeeeh! Helaas zijn wel alle sportbh’s uitverkocht waar ik naar zat te kijken maar dan kan ik in elk geval alvast een broek uitzoeken! Thanks voor de tip!

Voor de rest die gymshark met korting wilt bestellen: de kortingscode van vandaag koning20 doet het niet op nieuwe producten. Ik vond wel andere codes hier:

De code van 15 euro korting deed het niet bij mij, wel die van 10euro. Toch nog iets als je van de nieuwe collectie wilt bestellen!

1 like

Heb 2 nieuwe sportbh’s besteld. Heb normaal de flex en de fit, ben benieuwd naar deze!

2 likes

Ik ben op zoek naar een degelijk matje om oefeningen op te kunnen doen, iemand die tips heeft?

En, hoe bevallen de bra’s? :smiley: Ik zoek ook nog nieuwe namelijk.

Ik heb er een van action. Ben er nog steeds blij mee.

Goed, zitten allebei prima. Onderste nog wel iets meer steun dan verwacht, maar je moet denk ik geen heel grote borsten hebben :wink:

Heeft iemand een home gym om zwaar te liften op zolder? Ben vooral benieuwd hoe je dat kan doen met de vloer en zware gewichten etc.

Pfff die sportscholen (en andere binnensporten) tot 1 september dicht. Dat gaat pittig worden als ik er ooit weer heen ga :upside_down_face: probeer thuis wel een beetje bezig te gaan maar niet alles wat ik aan binnen sport doe, kan ik thuis doen

Ik mis het enorm, vind dit wel echt een tegenvaller :frowning:

Ik hoop dat mijn crossfitbox buiten work outs gaat geven! Ze hebben een flink parkeerterrein en het zou echt fijn zijn om weer ff in groepsverband (zonder elkaar aan te raken uiteraard) te sporten!

Vind dit zo kut. Had zoveel zin om in de zomer lekker veel te kunnen sporten.

Thuis op een appartement in 35 graden kun je precies niks :cry:

1 like

Nee dit inderdaad! Vond het vorig jaar zo heerlijk om in de airco te sporten