Fitnesstopic

Ja leuk!

@Banananana Er zijn op Instagram veel pagina’s van sportscholen enzo die nu live lessen aanbieden. Daar zitten vaak ook HIIT lessen bij. Misschien is dat leuk? Ik heb dat gister een keer geprobeerd en voelt toch heel anders dan een video volgen die niet live is!

1 like

Nope! Heb het zelf op m’n balkonnetje gedaan. Zal de link van booty workout morgenochtend posten haha. Full body workout komt later.

Kan met een normale band (even paar keer omslaan zodat het een kleine band wordt) of met booty band.

En als je spullen wilt aanschaffen (even vergeten wie dat zei) is bandjes en dumbbells vaak het handigste als je niet veel geld kwijt wilt! Eindeloos variëren.

Wel grappig, ik zie nu V-Gym van Arie Boomsma (Vondelgym) op videoland, mocht je een abonnement hebben zou je ook een workout mee kunnen doen met die afleveringen @Summer! Vind ze lekker laagdrempelig en goed op te bouwen naar eigen kunnen. En zo goed als geen attributen bij nodig.
Er is ook een hoepeltopic als ik me niet vergis!

2 likes

M’n booty workout (ongeveer 20 min): weg/

Haal het linkje over paar uur weer weg denk ik. Maar enjoy the burnnnn

9 likes

Ohja, ik volgde je al :eyes:

Thanks hiervoor! Ik ga dit na het hardlopen doen zo.

1 like

Oe leuk, ik ga je volgen!

1 like

Leuk! Ik ga je volgen

1 like

Leuk! Fire hydrant is ook een grapje voor plassende hond aangezien het stereotype beeld is dat een hond tegen een brandkraan aan plast :slight_smile:

Ik heb je workout opgeslagen!

2 likes

Hahahah mijn god ik ben zo dom hé, dat kwartje viel pas later en kon het niet meer aanpassen :joy: Maar leuk!

1 like

Hello sorry dat ik kom binnenvallen (nou ja niet helemaal sorry maar ik ben hier verder nooit). Ik doe altijd van die 15 min full body hiit workouts (van Pamela reef bijv) als warmup voor m’n training. Ik vind het wel een prima warmup want ik word er wel warm van en meestal niet al te moe, maar ik zie m’n vriend nu een pre hiit warmup doen en ik vroeg me af of meer mensen dat doen? (een warmup voor een hiit training). Voegt het echt wat toe?

Ik heb uit pure frustratie een Animalu-band besteld, want mijn rubberen pilatesband klapte de hele tijd dubbel. :sweat_smile:

1 like

Ben je gaan volgen! Inspirerende pagina, tof om te hoe sterk/goed je bent met crossfit zeg :muscle:t2::clap:t2:Heb zelf 3 weken geleden besloten te starten met powerliften / hopelijk eind dit jaar in de wintermaanden een proefwedstrijd te draaien.

1 like

Nice, ik ben je ook gaan volgen!

1 like

Ik ben op zoek naar fijne resistance bands, voor het trainen van benen/billen. Hebben jullie aanraders? Liever geen Aliexpress met drie weken levertijd😁

Ik heb op Bol.com een setje besteld dat goede reviews had. Zie alleen dat dit nu verdubbeld zijn in prijs. Maar daar de reviews afgaan helpt mij altijd.

Mijn vriend is zelf een bankje aan het maken, yay. Nu nog een squatrack en we zijn compleet haha.

1 like

Ik heb ook een hele fijne op Bol besteld, maar die is volledig uitverkocht zie ik nu.

Wat is jouw sport insta?

Je kan me pm’en door naar je eigen berichten te gaan en bij nieuw bericht mijn naam in te vullen

1 like

Zou je mij ook willen PMen? Lijkt me heel leuk om inspiratie op te doen!

1 like

Is er iemand die wat bootcamp-achtige circuits paraat heeft? De standaard dingen doen we wel maar wil graag wat meer variatie kunnen doen. Step up, squat variaties, walking standing en pulse lunge, jumping jacks, wall sit, plank, pushup, tricep dip etc doen we al. Weet iemand nog andere leuke dingen ?