Ja, ik doe 's ochtends fasted cardio en soms doe ik dan een les mills les ipv fietsen oid. En toen deed ik een keertje mee met grit… nope hahahaha
@Karl_Lagerfeld doe je fastend cardio echt compleet op een lege maag? Of drink je wel koffie of pre-workout ofzo?
Ik ben echt kansloos zonder m’n koffie maar ik wil wel een keer fastend proberen, gewoon om te kijken wat het verschilt.
Nee helemaal niks, want mn koffie drink ik met super veel melk dus dat is dan niet ideaal. Ik drink wat water onderweg en neem een fatburner of caffeine pil om op gang te komen
Ik heb deze
En nog een paarse van H&M conscious maar die kan ik niet vinden op de site
Zijn wel hemdjes, weet niet of je dat wil, maar deze zitten echt lekker en nemen vocht goed op
Dit is mijn favoriet: https://www.zalando.nl/nike-performance-tank-elastika-top-n1241d0i9-m11.html Zijn wat wijder en wat langer, ik vind ze lekker zitten.
Ik vind zelf deze van H&M echt heel fijn, heb ze in meerdere kleuren. Niet duur, fijn materiaal en prettige pasvorm. Bovendien zijn ze ook nog regelmatig in de aanbieding, dus nog goedkoper haha.
Ik zoek zelf juist wat kortere en toch iets wijder. Meestal zijn ze meteen te lang naar m’n zin als ze wijder vallen Vandaar toch m’n zoektocht maar niet op schiet.
Dank allemaal! Ik ga straks ff naar de factory store van Nike hier in de buurt.
Ik ben 6 jaar geleden ofzo voor het laatst actief naar de sportschool geweest maar ben nu weer begonnen!
Nu 4 keer geweest, ga morgen voor de 2e keer deze week, vind het zo leuk! Doe een combi van krachttraining en cardio om ff wat sterker en fitter te worden.
Trainen jullie per keer een bepaalde spiergroep of van alles wat?
Als t goed is gaat mijn vriend het fitnessbeest morgen met me mee om me te leren trainen met gewichten, durf dat niet zonder dat er iemand is die mijn houding corrigeert. zin in
Goed dat je weer bent geweest! Dat motiveert je ook als het goed is
Ik train altijd de ene dag upper body en de andere dag lower body. En dat herhaal ik dan 2x per week ongeveer dus ik ga 4x per week. Ligt er ook aan hoeveel spierpijn ik heb en hoe snel het weg is enzo
Lijkt me leuk om ook te beginnen, maar het is zo eng om alleen te gaan en geen idee te hebben wat je doet
Ladies only lijkt me ook fijn. Ik vind het eng maar durf ook niet met iemand samen… heel dubbel
Ik vond het aan het begin ook spannend omdat ik me echt een noob voelde daar en niks wist. Daarom had ik aan het begin zo’n sportschema laten maken en me 1x rond laten leiden door zo’n medewerker en die legde dan ook uit hoe de apparaten werkten enzo. Dat hielp bij mij best goed!
Daarnaast kun je op internet ook dingen opzoeken voor als je net begint met fitness, video’s etc
Eens, een sportschema om mee te starten laten maken, en veel filmpjes op internet kijken en je laten inspireren tot nieuwe oefeningen. Wat ik ook leuk vind is fitnesstypes volgen op Instagram die veel krachttraining doen. Die posten vaak ook hun workouts en daar haal ik inspiratie vandaan.
Gisteren crossfit weer. Zo veel mogelijk herhalingen hang clean & jerks en burpee box jumps. OMG. Blauwe knietjes nu. En spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik ze zo hard trainde (buik vooral)
Heeft er iemand wel eens een schema laten maken bij Fitforfree en is dat wat? Zit er aan te denken om dat te doen, want ik merk dat ik nu na een paar weken sportschool niet meer zo goed weet wat ik nog meer kan doen. Blijf een beetje bij dezelfde oefeningen en dat wordt saai
Nee dat niet maar ik krijg iedere keer dat ik ga wel een schema en zou je deze kunnen toesturen?
Als je dat zou willen super graag! Ben totaal inspiratieloos
Ik zal ze via pm sturen wanneer ik er 1 heb! En dat is morgen
Ik vind het nog best moeilijk om nou te bepalen wat ik ga doen en wanneer en hoeveel en wanneer ik genoeg heb gedaan. Wil mn conditie sowieso verbeteren dus doe altijd wel in totaal 20 min cardio minimaal (opwarmen en cooling down) en daartussen zo’n 40 min kracht.
Ga morgen denk ik de oefeningen uit deze video doen
En daarna gaat mn vriend me helpen met een schema zodat ik per dag spiergroepen kan trainen
Eten jullie specifieke dingen voor en na t trainen? Vind t maar ingewikkeld allemaal hahaha. Doe zelf meestal ontbijten met een huel shake en daarna naar de gym maar ben bang dat ik erna te weinig eet
Ik zat bij basicfit maar ben daar weg gegaan omdat ik de kwaliteit van de virtuele groepslessen echt waardeloos vond. Voorheen duurden die zo’n 50 minuten, nu nog maar 25. En kwalitatief vind ik ze ook slecht. Ik zou eerder op zoek gaan naar een duurdere sportschool waar je wel begeleiding krijgt.