Fitnesstopic

Ik boulder sinds een paar maanden en vind het zoo leuk, had dat eigenlijk niet verwacht. Merk echt dat ik snel beter en sterker wordt: heb ook echt zieke armspieren nu haha. Laatst kwam ik aan de praat met wat jongens die dezelfde route aan het klimmen waren en toen gingen ze me helemaal aanmoedigen terwijl ik omhoog klom :pleading_face: het is ook gewoon zoā€™n leuke community

6 likes

Hoop wel echt dat de sportscholen bespaard blijven met de maatregelen dit keer, zat er net weer lekker in.

10 likes

Awh wat een leuk bericht! Ik zat er gisteren nog aan te denken om dat eens proberen.

Kennen jullie Hart voor de Sport? Dat hadden wij vroeger op de basisschool. Dan kon je in een bepaalde periode gratis 3 verschillende sporten uitproberen of 3 keer bij dezelfde kijken. Dat lijkt me ook wel wat voor volwassenen haha. Want ik heb geen idee wat ik nu leuk zou vinden en zoā€™n georganiseerde uitprobeer-mogelijkheid maakt het heel laagdrempelig.

Eigenlijk is onefit hier de light versie van. Heb je daar al eens naar gekeken? Met teamsport gaat het wel wat moeilijker, maar dan zou ik gewoon mailen of je een paar keer mee mag doen om te kijken of het iets voor je is.

Ik ga binnenkort verhuizen en ga dit dan ook doen denk ik. Het ā€˜probleemā€™ is dat heel veel sporten me leuk lijken! :upside_down_face:

1 like

Ja, heb ik maar gekeken maar dat is hier helaas niet. Echt jammer, want dat leek perfect.

ik heb eigenlijk bij elke sportschool/sport waar ik ooit lid ben geweest wel een paar proeflessen mogen doen! zeker bij lokale sportscholen mag dat vaak wel gewoon.
gewoon vragen joh!
het leukste wat ik daardoor heb leren kennen is: fit box (of kick fit of kick fun ofzo, heet overal weer anders), (aqua)bootcamp en bodypump of de namaakvariant power!

1 like

Iemand hier die ook battle ropes gebruikt en me kan vertellen dat het echt wel beter wordt? :sweat_smile:
Ik hou het nu 4x15 seconden vol terwijl mijn schema 4x30 zegt maar ik ga echt dood. En die dingen liggen midden in mijn sportschool dus voel me ook altijd wel bekeken omdat het ook zoā€™n herrie maakt. Voel me er nooit heel fijn bij

Ja precies ik wilde ook onefit zeggen! Doe elke week 4 verschillende sporten en vind dat heel leuk. Jammer dat dat niet kan waar je woont :frowning:

1 like

Mogen we straks na 1700 uur niet meer naar de sportschool?:sob:
Ik werk tot 17 uuršŸ˜­

Ik las het net ook. Voor mij in principe geen probleem (wel irritant), maar mijn vriend zat al super erg te balen. Die is vaak van 6.00 tot 16.30 van huis. Ben heel benieuwd wat ze zeggen straks :neutral_face:

1 like

Ik red dat ook niet :sleepy:. Gelukkig heb ik personal training op zaterdagā€¦ en anders maar kijken of ik van 7/8 kan in de ochtend. Niet ideaal maarja

1 like

Wel goede motivatie voor mij om het sporten om 6.30/7.00 weer op te pakken. :sweat_smile:

Mijn vriend ging ook om 6.00 vanmorgen trainen, omdat hij vreest dat de sportscholen helemaal zullen sluiten. Hoop het niet.

2 likes

Ik denk dat mensen dan echt veel meer op elkaar zullen zitten met kortere openingstijde . Maar goed, das geen discussie voor hieršŸ¤£

Ik hoop zo dat mijn sportschool om 06:00 open gaat dan. Ik overleef niet sporten ook echt niet šŸ„²

Pff Baal er ook van. Dat wordt doordeweeks weer thuis workouts doen en in het weekend gelukkig maar de sportschool

Het wordt echt beter! Soms helpt t al door ze anders vast te houden

Ik heb flexibele werktijden en heb nu 4 ochtenden gereserveerd vanaf 7:30, ben echt geen held met sporten 's ochtends maar het moet maar even denk ikā€¦ dan werk ik wel wat langer door. Ik denk dat het wel wennen gaat worden, maar omdat het toch zeker 3 weken (maar ik denk langer) gaat duren wil ik wel investeren in een nieuwe routine.

Ik ga dus om 7 uur nu op de dag dat ik om half 9 begin, op zaterdag dan PT en moet ik nog ergens een derde keer plannen. Maar dat is niet te doen met mijn, mijn vriends en onze kinderen agendaā€™sā€¦ zucht. We gaan ook buitentraining doen maar ik doe momenteel alleen kracht en dat kan niet goed buiten. Dus ik ga nog even met de pt kijken hoe we t voor elkaar krijgen.

Ben benieuwd hoe om 7 sporten is :sweat_smile:

Ik denk dat je je dag echt met een heerlijke energieboost begint! :relaxed:

Ik hoop t echt haha. Gelukkig werk ik thuis haha

1 like