Fitnesstopic

Neem je je telefoon mee? Dan zou ik hem gewoon in je hoesje steken namelijk. En anders een klein gaatje in een hoekje van het pasje maken, en zo met een ringetje en elastiekje aan je bidon maken? Ik verzin maar wat.

Alle verzinsels zijn fijn!

Nee ik neem niet mijn telefoon mee.

Ik heb deze gekocht en doe hierin de sleutel van m’n kluisje. Een pasje past er ook prima in. Heb je twee vliegen in één klap, want je moet toch een handdoek mee.

2 likes

Oh wat goed deze! Tnx

2 likes

Gebruiken jullie iets van een pre-workout voor het trainen? En zo ja, welke is een beetje te doen qua smaak? Ik sport soms gelijk na werk en kan dan wel wat extra energie gebruiken, ben m’n bakje zwarte koffie wel zat.

Wel een tijdje gebruikt maar kreeg er hartkloppingen van. Voor mij werkt het goed om iets met veel suiker en koolhydraten te eten voor ik ga trainen!

1 like

Gebruik liever een blikje energie :joy:
Heb diverse pre-workouts geprobeerd maar mijn focus zakt juist volledig weg en ik vind dat tintelende gevoel zo naar. Beste was wel van Gold Standard, ook favoriet bij mijn vriend. De meningen verschillen geloof ik.

2 likes

Ik zat te denken aan de No Nonsense Guide. Hebben meer meiden die?

1 like

Ja!

5 likes

Ik ook! Doe voor de 5e keer mee en vond ze (bijna) allemaal chill!

3 likes

Ik heb hem n.a.v. jullie berichtjes nu ook besteld, ik ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Neemt hier iemand elektrolyten voor/tijdens/na het sporten? Ik sport inmiddels elke dag minstens een uur en drink dan vrij veel water, ik weet niet zo goed of het slim is om dit aan te vullen.

Met normale voeding kan je lichaam de juiste balans handhaven van je elektrolyten.

Als je nergens last van hebt (jezelf slap voelen, idee dat gaat flauwvallen, extreem droge mond ect) is aanvullen niet nodig. Of je moet extreem veel zweten tijdens het sporten.

En @JasonBourne, ik weet natuurlijk dat je lichaam prima kan functioneren met normale voeding. Maar ik eet voornamelijk veganistisch en moeten letten op en je proteïne, ijzer, zink, vitamine D en je magnesium, calcium, kalium etc wordt gewoon wel een beetje veel. Misschien moet ik het wel een tijdje bijhouden om te kijken of en wat ik mis met m’n voedingspatroon. Ik denk dat je een heel eind komt met gewone voeding, maar tekorten komen ook gewoon veel voor en door mijn dieet + het vele sporten is dat gewoon een risico.

Pak gewoon een dextrotje of een bar :slight_smile:

1 like

Ervaring met creatine hier?

Ik neem elke dag 3-5 gram creatine in. Ik merk dat mijn spieren zichtbaarder zijn op mijn rug. Geen idee of ik ook echt verschil merk in gewicht want dat probeer ik als ik 8 herhaling heb op te hogen. Kan ook een placebo effect zijn dat ik daardoor het idee heb ik daardoor meer kan.

2 likes

Ik ben ook eindelijk lid van een sportschool! Heb inmiddels de eerste lessen gedaan en een meting gedaan van vetpercentage en spiermassa enzo. Over 6 weken heb ik weer een afspraak voor zo’n test, ik ben benieuwd naar de progressie!

Tot nu toe vond ik body pump het leukst. Dit weekend ga ik weer een lesje uitproberen, hopelijk hou ik het vol om 2 a 3 keer per week te gaan.

5 likes

Ik heb altijd zo’n moeite om weer in mijn sportroutine te komen wanneer ik een hele lange tijd niets heb gedaan door omstandigheden. Ik ben laatst een aantal weken erg ziek geweest en nu ben ik weer beter, maar mijn motivatie is gezakt tot onder het nulpunt. Probeer het maar weer langzaam op te bouwen van 2x naar 5/6x per week :unamused: