Ja!! Vooral in de ochtend tot een uur of 12, alsof ik vol adrenaline zit. Moet wel zeggen dat ik bij thuiskomst wel echt moe ben. Maar ik denk dat dat meer ligt aan het moeten wennen aan weet elke dag met de trein gaan en werken dan het sporten. Ik moet echt nog leren om mijn energie wat meer te reguleren.
@Rilah Ja, dat opstaan is wel pittig!!! Je vroeg om een ochtendritueel, bij deze. Lekker uitgebreid.
Samenvatting
Ik moet ongeveer 45 minuten opstaan voor ik begin met sporten, zodat ik voldoende kan ontbijten (havermout en koffie) en er heen kan lopen. Ik sport op ma en di alleen, van 6.30/7.00-7.30/8.00 ongeveer. Dan douche ik daar en loop dan naar het station. Dan ben ik tussen 9.10-9.40 op werk en werk ik tot 18.00-18.15 ongeveer. Op wo en vrijdag moet ik om 8.30 op werk zijn, dus dat zijn de rustdagen. Op donderdagochtend ben ik vrij (want ik kon geen vrije middag krijgen ). Dus ik heb dan mijn personal training gepland van 9 tot 10. En begin dan om 12 met werken. Dat voelt nu echt luxe, ik sta dan pas rond 7.45 of 8.00 op. Uitslapen!