Heb ik nog nooit hoeven te betalen, weet niet precies hoe dat zit. Nadeel is wel dat je niet (makkelijk) retour kan doen.
Oh interessant, lijkt precies op lululemon maar dan 1/3 van de prijs haha. Ervaring of die vergelijkbaar met elkaar zijn?
Ja, ze lijken op de aligns (enige lululemon broek waar ik ervaring mee heb). Let wel op dat ze niet allemaal vergelijkbaar stofje hebben. Je hebt ze met Nylon en met Polyester. De polyester versie lijkt ook qua stof op de aligns. De nylon is meer een performance stofje, vergelijkbaar met een Nike Pro bijvoorbeeld. Ik vind ze allebei erg fijn.
Klinkt goed! Heb je bij dit merk ook maat L?
Yes!
Die is nu uitverkocht, maar ik ga hem onthouden. Bedankt voor de tip!
Ja ik sport altijd voor werk! Na werktijd heb ik er echt geen energie meer voor, en de kans is groter dat werk bijvoorbeeld uitloopt of dat er andere plannen tussenkomen. 'S-ochtends heb je het gewoon al gehad, heerlijk <3
Nu met thuiswerken kan ik gewoon na het sporten naar huis, me daar klaarmaken en dan beginnen met werken. Voor corona nam ik altijd twee tassen mee naar kantoor: Eentje met mijn laptop en andere spullen voor werk, en een sporttas. In die sporttas had ik inderdaad mijn handdoek en vieze sportkleding zitten. En ook standaard een toilettas met doucheproducten, make-up, haarborstel, parfum, etc. Ik deed vuile was in van die packing cubes zodat m’n tas niet zo vies zou worden:
Hoe gaat het nu met je rug?
Ik heb afgelopen donderdag met een nieuwe Pt getraind en had ook gelijk een nieuw schema waarbij ik voor het eerst moest squatten. Sinds gisteren heb ik zo’n spierpijn dat ik de trap niet meer op of af kan maar ook dat ik letterlijk door mijn benen zak. Iemand tips hoe ik hier zo snel mogelijk van af kom want dit is totaal niet handig, ik hang alleen nog maar op de bank
Het is nu misschien een beetje laat, maar als je na het sporten eiwitten eet is dat goed voor het herstel van je spieren.
@pastelzwart Leuk dat je gaat bodypumpen, dat is echt mijn favo les! Per oktober start het nieuwe kwartaal en doen ze ook weer nieuwe oefeningen, dat is altijd een fijn moment om in te stromen. Ik vind gymshark broeken heel fijn, ze hebben lekker veel stretch en je kan gratis retourneren. Ik zou denk ik in jouw geval de M en de L bestellen en even kijken wat het mooiste zit.
De leggings zijn over het algemeen erg stretchy! Je kan het beste verschillende maten bestellen om uit te proberen, retourneren is gratis.
Goed om te horen! Bij de sportschool waar ik naartoe wil heeft het wel een eigen naam gegeven (iets met power haha), maar volgens de omschrijving is het gewoon bodypump. Ben heel benieuwd! Ik ga nog even kijken maar die leggings dan. Ging donderdag maar de Perrysport om wat te kopen, maar niks zat goed en de medewerkers waren hardop aan het aftellen wanneer ze vrij waren dus toen dacht ik ook van laat maar
Oh wat handig! Ging dat verder niet stinken na pakweg 8-12 uur?
Ik vind het tot nu toe zoveel lekkerder, al is opstaan en soms moeten haasten wel een dingetje. Maar de rust in de sportschool en ‘s avonds lekker niets meer hoeven: zo chill!
Met mijn rug gaat het nu weer ok, maar heb sindsdien niet meer gesport. Ik heb deze week 2x PT, dus hoop dat het goed zal gaan.
Waar ga je sporten?
Tja als ik alles eind van de dag weer uit mijn tas haalde was het wel muffig Dan gooide ik alles meteen in de was en klaar.
Die rust in de avond is zo chill! Ik had vanochtend even moeite met opstaan en heb toen getwijfeld om toch na werk te gaan. Uiteindelijk toch meteen gegaan, en nu ben ik zo dankbaar dat ik gewoon lekker rustig in de zon kon gaan chillen.
Succes deze week, hoop voor je dat het beter gaat!
Ik wil graag naar die sportschool vlakbij dat roze (voormalige) tankstation. Sport jij daar ook? Ik moet nog wel kleding, schoenen en een lidmaatschap regelen hoor haha. Heb vandaag een sportbh gekocht en leggings besteld.
Bedoel je S?
Nee, ik sport bij RH! 24/7 en niet zo popijopi als BF en BG enz
Ja, die inderdaad. Ik heb ook nog naar RH gekeken, maar vind het aanbod groepslessen een beetje karig naar voor krachttraining lijkt het me wel prima daar. Een vriend van me ging daar ook altijd heen. Mijn zusje gaat nu naar TM en vind het daar ook veel chiller dan bij Big Gym of Basic Fit. Oooooit ging ik naar Basic Fit en ik vond dat krachthonk altijd zo intimiderend daar haha. Heb het daar ook niet lang volgehouden
M’n schoenen zijn vertraagd, dus ik kan nog steeds beginnen Het voelt ook een beetje alsof ik mezelf saboteer, maar ik kan er niet zoveel aan doen nu. Hoop dat ik morgen alles heb en dan ga ik me inschrijven. Heb dit weekend wel lekker veel gewandeld.
Ik heb echt het ritme te pakken. Ik sport nu 3x per week voordat ik naar werk ga en als mijn agenda het toelaat ga ik ook nog 1x in het weekend.
Vind het wel pittig, want heb nu soms echt het gevoel dat mijn leven door de week bestaat uit werken, sporten en slapen. Maar dat is nog altijd beter dan werken, bankhangen en slapen
Lekker bezig! Hoe ziet jouw ochtendritueel er nu uit? Moet je er heel vroeg voor op?
Ik ben weer aan het opbouwen met op kantoor werken en vind het toch wel wennen om dat te combineren met sporten. Zo gek dat het pre-corona gewoon in m’n routine zat, en nu ben ik echt de luxe gewend van thuis werken en geen reistijd.
Zo heerlijk he, dat je dan zo vroeg al zo actief bent. Ik heb er ook echt meer energie door gedurende de dag, heb jij dat ook?