Fitnesstopic

Misschien heb je gewoon een superfit hart ofzo natuurlijk :stuck_out_tongue: beginners is maar 5 dagen toch?

1 like

Nope! Net met CrossFit een enorm intense workout gedaan met burpees en snelle wissels met andere oefeningen en hij bleef prima op zijn plek.

2 likes

Hahaha is goed. Mijn vriend’s hartslag gaat ook veel minder snel omhoog dan de mijne, maar ook een stuk minder snel naar beneden en mijn rusthartslag is weer een stuk lager dan die van hem dus misschien heb je gewoon diverse harttypes ofzo? Geen idee :slightly_smiling_face:

1 like

Haha ja!

Ik zou gewoon delen wat je leuk vindt, dan komen de mensen die daar geïnteresseerd in zijn vanzelf. En krijg vaak in het dagelijks leven leuke reacties van mensen die nooit liken, maar die vinden het dus wel leuk om te zien

1 like

Ik heb zelf geen insta maar je mag hier ook foto’s posten hoor!! Vind ik vet leuk om te volgen

Ik krijg een iniminie spierbal hahaha. Echt leuk om een beetje resultaat in mijn kippenarmpjes te zien

@ de rest die op mij had gereageerd: de intake bij m’n PT was top trouwens. Beginnen volgende week!

20 likes

Ik vond zelf Emi Wong heel fijn om mee op te bouwen!

Ik ben sinds een week begonnen met Caroline Girvan naar aanleiding van dit topic en vind haar work-outs zo chill! Ben dus ook begonnen met Emi Wong, Chloe Ting enzo maar had echt behoefte aan een stap verder en zij is daar perfect voor. Alleen ik gebruik gewichtjes van 3kg en zij heeft er dan van 10kg :joy:

1 like

Ik heb gister ook mijn bestelling binnen en heb deze ook haha snap je helemaal! Ga deze ook dragen met een shirtje (en blazer eventueel) hoor. Heerlijk ding. Sowieso alles wat ik binnen heb zit zooo fijn :heart_eyes:

2 likes

Als je het gaat posten zou ik je sowieso volgen! Ik vind de meeste fitness accounts wel fijn als motivatie. Ik doe nu alleen twee keer per week bodypump, maar ik wil krachttraining eigenlijk ook weer gaan oppakken.
Ik zit nu bij een sportschool met hele verouderde apparatuur en dat is wel jammer, want het is dichtbij mijn huis en de lessen zijn er heel fijn, maar krachttraining doe ik daardoor veel minder. Dus ik moet weer even de draad oppakken.

2 likes

Ik voel me altijd een beetje tussen het wal en het schip qua topics want ik doe niet echt krachttraining/fitness zoals veel van jullie (ik doe vaak yoga/rocycle/kickboksen/les mills klasjes) maar sport ook niet om bijv af te vallen dus ‘strak in je zwempak’ past ook niet bij me. Maaar; ik ben weer helemaal into m’n oude fitgirl routine nu de sportscholen weer open zijn haha. Vandaag ga ik voor de 4e keer sporten en misschien morgen nog een lang rondje wielrennen. Heb wel weer zoooveel spierpijn alleen :cry: m’n lichaam moet echt weer wennen aan beweging

8 likes

Jaa denk dat je gelijk hebt! Van andere mensen die ik persoonlijk ken vind ik het ook juist leuk om hun hobby’s en andere dingen te zien.

@Nachtburgemeester Haha leuk! Zou hier posten eerlijk gezegd ook nog wel spannend vinden. Maar jouw foto: nice! Zo leuk om bij jezelf die vooruitgang te zien! Ben heel benieuwd naar jouw ervaring met de PT als je bent begonnen!

@George Ah lief! Voor nu denk ik dat ik het houd bij mijn “normale” account en gewoon er dingen over delen als ik er zin in heb.

@crazyplantlady Juist leuk dat je zo veel verschillende dingen doet en dat je zo enthousiast bent :smiley: Heb je een vaste planning wanneer je welke les doet, of gewoon waar je zin in hebt? Rocycle lijkt mij ook zo leuk om te proberen maar het zit niet in mijn stad :frowning:

1 like

Zo leuk het enthousiasme in dit topic nu alles weer open is! Ik zit ook echt lekker in mn sport ritme op het moment (3x crossfit en vaak nog een keer met vrienden buiten trainen en hardlopen). Begin me ook echt sterker te voelen, dat motiveert me ontzettend.

Had ook 2 leggings besteld bij gymshark in de sale maar die gaan allebei terug helaas. 1 schijnt mega door aan de zijkant en de ander is zo hoog dat hij hoger komt dan mn taille en daardoor omrolt :sweat_smile: Als troost maar een lululemon legging gekocht haha.

2 likes

Ik heb vandaag DAG 50 VAN EPIC 1 afgerond en ik moest huilen hahaha ik ben zo trots op mezelf! Toen ik begon zat ik nog echt in mn overspannenheid en dit heeft me zo’n houdvast gegeven om, ondanks dat ik nog niet volledig kon werken, wel iets voor mezelf te doen. Ik ben ook een quitter en dat ik dit heb volgehouden betekent echt veel voor me. Ik vond dag 50 ook echt heel leuk!

Sorry @crazyplantlady ik reageer per ongeluk op jou

24 likes

Super dat je de 50 dagen af hebt gemaakt! Daar mag je echt trots op zijn. Ik ga zometeen de eerse HIIT van EPIC 1 doen en kijk er zowel naar uit als tegenop :sweat_smile: Voel wel echt de motivatie om het hele programma te gaan doen, ik vind Caroline ook zo’n leuk mens ofzo. Dat ze zelf meesport en soms ook kapot gaat geeft een beetje een saamhorigheidsgevoel, haha. Of ze kijkt lief de camera in van “ja, sorry hiervoor” haha.

2 likes

Jaaa dat laatste haha echt zo tof dat ze die momenten er niet uitknipt. Ik vind haar hiits echt heel leuk! En lekker dat je in 30m klaar bent.

2 likes

Hebben ze wel goede gewichten en stangen met schijven? Dan zou ik daarvoor een schema laten maken. Althans als je dat leuk lijkt natuurlijk. Ik vind dat veel leuker dan met apparaten en het helpt extra goed om de techniek zelf eigen te maken. Zeker als de 1e keer iemand meekijkt met uitleg van zo’n schema.

Edit: misschien weet je dit allemaal al :grimacing:

Mijn armen waren altijd niet meer dan wat flubbertjes maar ik voel nu gewoon al beginnende spierballen :joy: :muscle:t2:. Zijn we in ieder geval niet voor niks aan het werk geweest

2 likes

Iemand hier epic heat al afgemaakt? Ik heb wat vertraging opgelopen omdat ik liever wandel haha. Heb vandaag al 22.000 stappen maar toch nog 30 minuten heat gedaan. Moet er nog 5 in totaal en dan heb ik er 50 (57 dus :joy:) dagen opzitten :partying_face:.

1 like

Met hoeveel gewicht doen jullie de EPIC? Ik heb enkel 1kg gewichten en wil nieuwe kopen

@Afstandsbediening20 precies dit idd! begonnen met 3, vrij snel naar 5 en idd de laatste, zeg, 15 video’s met 7,5. Met sommige schouderoefeningen terug naar 5, en hiit met gewichten met 5. Ik ga nu de 10kg bestellen.

Even een klein baal momentje. Ik ben sinds enkele weken aan het sporten zowel alleen als met een personal trainer omdat ik heel veel kilo wil en moet afvallen vanwege zwaar overgewicht. Vandaag vol goede moed voor het eerst gewogen en gemeten en ik ben geen gram afgevallen maar bijna een kilo aangekomen. Die zag ik niet helemaal aankomen. Gelukkig is er wel ruim 5 centimeter er af maar ik had ook zo graag die kilo’s zien zakken.