Fitnesstopic

Ah ja die bovenste had ik ook al op het oog! Volgens mij wel slechtste timing ooit want het is sale en alles is al weg :sweat_smile:

Ik ben net voor het eerst sinds de lockdown naar de sportschool geweest. En ik ben zoveel sterker dan voorheen. Ik kon zwaardere gewichten gebruiken bij al de apparaten.
Ik denk dat ik nu toch thuis blijf sporten en dan één keer per weer naar de sportschool ga voor cardio.

2 likes

Ik heb die bovenste in zo’n koraal kleur en die schijnt echt gigantisch door, dus zou zo’n kleur skippen

Verschilt heel erg per workout! Even 2 opgezocht. Gisteren hiit van Caroline: 155 gemiddeld, 189 max.

Upper body van Caroline: 129 gemiddeld, 164 max.

Ik merk als ik gewicht omhoog doe dat mn hartslag veel hoger wordt! Wat had jij?

Ik doe altijd die 5m warming up van haar of 5m hiit warming up, die raadt ze ook aan bij haar video’s dus ik klik daar dan op, zet de dagvideo al klaar op t moment dat ze gaat beginnen en kan dan meteen door.

1 like

Ik ben ook geslaagd bij de gymshark sale :

Ik had echt even wat nieuwe shorts nodig.
Ik had ook een short besteld van aybl, die zat ook fijn vind ik! Ze kruipen wel omhoog, maar dat heb ik met de meesten.
Ik ga deze week 6 keer naar de gym, 4 keer krachttraining en 2 keer dans. Had gister 9 uur geslapen :rofl: ik merk echt wel dat m’n lijf er weer even in moet komen.

4 likes

Ik ben al jaren aan het klooien in de gym. Periodes heel fanatiek, dan weer niets. Merk dat ik echt even een zetje nodig heb om te weer het zelfvertrouwen te krijgen om gewoon al m’n oefeningen zelfstandig te doen en het uiterste uit mezelf te halen. Een vriend van me is pt en heeft me een pakket aangeboden voor 12 weken. Alles erop en eraan, meerdere pt sessies per week in een private gym en daarnaast ook een stuk mentale coaching, metingen, voedingsschema’s etc. Het grapje kost €300 per maand wat natuurlijk veel geld is… ga ik dit doen? Ik gun het mezelf en vind het een mooi cadeau voor mijn afstuderen. Maar ja… €900…

• Doen joh. Je verdient het
  • Nee ben je mal
  • Nee ik heb een beter alternatief

0 stemmers

1 like

Het is natuurlijk veel geld, maar voor personal training, zeker met meerdere sessies per week én het hele voedingsdeel, vind ik het niet duur. Als je het prjma kan betalen zou ik het doen, weten hoe je moet sporten voor je doelen heb je nog heel lang wat aan.

2 likes

Ik zat op een boot en had pas om 10 over 8 tijd, dus zo’n beetje alles wat ik wilde was al uitverkocht. Maar ik heb toch nog een broek en een shirtje kunnen scoren.
Mijn collega had het camo shortje toevallig liggen en wilde hem terug sturen, dus die heb ik nog van haar over genomen!

Ik zie overigens net dat er weer allemaal items in stock zijn die ik had willen kopen, dus als er mensen zijn die nog wat willen scoren; er is weer voorraad.

2 likes

Nice! Thanks voor jullie advies. Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen. Heb morgen mijn intake! :smiley:

2 likes

Ik ben de laatste weken best snel best veel afgevallen, maar alles is nu wel slap. Wil graag weer wat sterker worden en wat conditie opbouwen. Heeft iemand een tip voor wat leuke youtube work-outs? Wil hierna misschien van die bootcamps oid gaan doen maar wil dan wel een klein beetje basis hebben.

Pamela Reif, Lilly Sabri, Chloe Ting

1 like

Ga vanavond eens proberen! Dankje!

Pamela Reif en Chloe Ting zeggen niet veel/niets.
Ik ben zelf daarom fan van Lilly Sabri. Ze heeft kortere work-outs, maar ook work-out plans van een week tot een maand.

Daarnaast heb je ook nog blogilates. Ze is een beetje te enthousiast naar mijn zin :wink:

2 likes

Misschien een klein beetje off-topic, maar ik ben hier heel benieuwd naar!

Voor wie er veel met fitness bezig zijn, posten jullie daar ook over op Instagram? Het is voor mij echt een hobby en ik vind het heel leuk om dingen te delen over bijvoorbeeld workouts en voeding, maar ik weet dat de meeste van mijn vrienden/collega’s daar niet op zitten te wachten. Misschien stom, maar soms durf ik het ook niet omdat ik weet wie het allemaal zien. Toen kwam ik op het idee om een apart fitness account te maken, maar daar zou ik “normale” dingen weer niet zo snel op posten en dan moet je dus 2 accounts gaan onderhouden.

Volgens mij denk ik hier veel te ver over na :sweat_smile:

1 like

Dat laatste inderdaad!

Maar wel herkenbaar. Ik had ooit een sport account maar toen kwam ik een beetje in het ‘mensen met niet heel veel volgers die net doen alsof ze influencer zijn’ circuitje, vreselijk was dat :joy: ik post er nu wel minder over maar gewoon op m’n eigen account wanneer ik zin heb (vooral in stories), dat werkt voor mij helemaal prima. Tis toch een deel van m’n leven, en mensen zien zooooveel accounts op een dag. Ze zien heus niet alleen maar jouw sportgerelateerde content. En anders swipen ze lekker door!

2 likes

Ik ben echt voor het eerst in mijn leven echt helemaal blij met shorts. Echt hoor, met dit weer doorblijven gaan in lange leggings is gekkenwerk eigenlijk, alleen maar omdat ik me druk maak om wat putjes hier en daar. Vital seamless gekocht in de gymshark sale. Gelijk even meer kleurtjes bestellen.

20 likes

Nice, ik was ook al aan het twijfelen over deze. Heb jij je eigen maat besteld?

Ja!

1 like

Het verschilt natuurlijk per persoon, maar met hiit is wel het idee dat je hartslag behoorlijk hoog wordt. Weet je wat je max is? Het is wel het idee om de 90-100% aan te tikken, dus je kan dan wel een zwaardere workout! Ik gebruik 5kg dumbbells met een hiit workout bv. Was deze ook van Caroline? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen als je haar helemaal volgt :sweat_smile:

1 like

Dat ik te veel nadenk? :stuck_out_tongue:
Ik snap wel wat je bedoelt met dat circuitje ja, je komt heel snel in een soort bubbel van allemaal dat soort accounts. Ligt er ook wel aan wat voor dingen je post misschien! Stel ik zou m’n nieuwe Gymshark spullen uitgebreid willen laten zien (ik zeg maar wat, ook lekker geshopt in de sale :stuck_out_tongue: ), dan doe je dat toch liever voor een soort “publiek” dat dat ook leuk vindt.

@KipTokTok Nice, gewoon lekker dragen hoor! Kruipt hij ook niet omhoog als je ermee loopt? Ik draag het liefst van die biker shorts omdat ik daar dan geen last van heb.