Nee die heb ik alleen gezien van 5 en 7,5 en ben in twee filialen geweest waarvan eentje best groot is. Wel allebei dorpen dus misschien dat een groot filiaal in de stad meer aanbod heeft.
Met die geen ervaring maar heb deze en ben hier supertevreddn mee. Lekker zacht en soepel maar toch erg goede ondersteuning
Mijn sportschool bood een aantal pakketten aan voor de mensen die al die tijd betalend lid zijn gebleven, dus ik had voor een pakket gekozen met o.a. een sessie bij een personal trainer. Nu belde hij gisteren op en blijkbaar dacht hij dat ik voor lange tijd bij hem ga trainen, maar die intentie had ik helemaal niet en uiteraard durfde ik dat tijdens het gesprek ook niet aan te geven haha shit.
Maar nu ben ik zijn tarieven aan het bekijken en op zich was ik al wel een tijd aan het twijfelen hierover, dus misschien wil ik dit wel gaan doen. Mits het ook mogelijk is om niet standaard elke week te gaan, want dat is echt te duur. Iemand van jullie ervaring met een personal trainer: is het die investering echt waard? En hoe lang ging je dan? Want mijn idee is nu om dit 3 maanden te gaan doen, aangezien het daarna ook weer druk wordt op werk. Maar weet niet of 3 maanden onder longterm valt
Ik train sinds februari twee keer per week met een Personal trainer. Het bevalt mij echt heel erg goed. Al langere tijd kon ik mezelf moeilijk naar de sportschool slepen en ik wilde echt weer fitter worden dus heb ik na lang wikken en wegen toch voor PT gekozen. Het is duur maar ik ben er zo blij mee. Ik merk snelle vooruitgang en ik haal echt alles uit mezelf tijdens zo’n training. Daarnaast wordt er natuurlijk ook goed op je houding en uitvoering gelet en is er veel afwisseling.
Daarnaast bieden ze ook small group trainingen aan wat ik 1 of 2 keer per week doe.
Ik ben wel plan om dit structureel te doen omdat het dus goed bevalt maar ook die stok achter de deur wel nodig heb.
Klinkt wel goed! Mag ik vragen wat je daar dan voor betaalt? Want twee keer per week zou bij deze trainer bijna 25% van mijn netto inkomen zijn En daar komt mijn gymabo nog bij. Dus ik wilde eigenlijk gaan vragen of 1x per 2 weken een optie is, maar zie dit bij geen een personal trainer als optie staan…
Voor 2x pw betaal ik €280,- daar zit dan ook 1 small group training pw bij in.
Ik ga waarschijnlijk binnenkort met iemand anders erbij trainen en dan kost het voor 2x pw €180,- pp dus dat scheelt aanzienlijk. Ook daar zit dan 1x pw small group bij in.
Ik heb ook heel lang getwijfeld over de kosten hoor want het is gewoon echt veel geld.
Ik zie eigenlijk ook nooit staan dat het ook 1x per twee weken kan. Waarschijnlijk als je het vraagt zullen ze zeggen dat je wel minimaal 1x pw moet voor progressie enzo. Maar als jij er gewoon lekker naast blijft sporten lijkt het me een hele goede aanvulling. Dus ik zou dan gewoon echt op die 1x per twee weken inzetten, je kunt tzt altijd vaker gaan of stoppen als het niks voor je is.
Ohhhh, dat is echt zoveel goedkoper! Ja dan is het wel doable en snap dat je die keuze maakt.
Bij deze trainer kost 2x per week namelijk 115 euro PER WEEK. Oke, misschien moet ik gewoon verder zoeken
Ja precies. Ik ben van plan om er gewoon lekker naast te sporten. Nu lukt 3x per week me ook gewoon. Maar ik ga eens even een rondje googlen. Thanks in elk geval, goed om te horen dat het voor jou wel werkt!
Wow dat vind ik ook superveel dus 2x pw is dan €460,- pm.
Toen ik aan het kijken was heb ik ook goed gezocht, heel veel hier in de buurt zaten ook rond dat bedrag en dat vind ik ook gewoon echt te veel. Ik wilde wel bij een PT studio en niet bij een sportschool, dus het was even zoeken maar qua prijs/kwaliteit ben ik heel tevreden.
Omg, dat is echt veel geld. Hoe lang duurt zo’n training per keer? Bij mij is het 29.95 per keer voor een half uur. Of minder als je hiervoor een abonnement afsluit voor een aantal maanden.
Ik betaal €280,- pm voor 2 keer pw voor 45min trainen. Dus dat is €35,- per keer.
Die €460,- is bij de sportschool van @En_17_Anderen
Ergens haat ik full body workouts want op één plek spierpijn is nog wel oké. Maar ik weet nu al dat ik mezelf morgen uit bed moet rollen omdat álles pijn doet
Weet je wanneer?
Ik was de afgelopen maanden best wel lekker bezig met thuis trainen, maar nu gaat alles weer open en moet ik ook ergens m’n yoga abbo inproppen. Ik moet maar even gaan zitten voor een schema, want wil m’n opgebouwde fitnessspieren niet kwijt haha
Mijn sportschool heeft tegenwoordig een female only zone, jeetje wat een verademing is dat zeg. Gewoon lekker sporten en zweten zonder loerende mannen om je heen, direct gemotiveerd om veel vaker te gaan.
Ik pleit ervoor dat iedere sportschool dit krijgt.
Eigenijk best wel erg dat dit nodig is
Heb hier echt geen last van in mijn sportschool.
Wel fijn dat het er bij jou is en dat je hierdoor meer gemotiveerd bent!
Hebben jullie tips bij spierpijn? Ik train sinds een aantal weken met een personal trainer na jaren niet gesport te hebben. We bouwen rustig op en doen ook netjes een warming up/cooling down maar toch heb ik de dag na het trainen (of beter gezegd twee dagen na het trainen) mega spierpijn. Zijn er dingen die ik nog kan doen om zo de spierpijn wat te verzachten?
Ik ook niet, maar daar heb ik hem ook op uitgekozen. Het is echt zo’n familiesportschool, zit ook een opvang enzo.
Ik heb vandaag een nieuw schema gemaakt met alleen maar oefeningen die ik leuk vind. Hopelijk geeft dat me de motivatie van een jaar geleden terug.
Voldoende eiwit eten. Douchen als je thuis komt van het sporten. Genoeg slapen.
Foamrollers (of een tennisbal) werkt ook!