Ik zou gewoon op voorhand een beetje voorbereiden en opzoeken wat je wil doen en dan alle oefeningen een logische naam geven waarvan je wel kan onthouden wat hij betekent
Yess! Ik moet even nakijken of ik nog insta accounts volg die zulke filmpjes hebben
Heb je geen instructeurs rondlopen op je sportschool die een schema kunnen maken? Bij mijn vorige sportschool hadden ze ook circuittraining, waar je elke week weer een verschillend parcours moest afleggen langs verschillende toestellen, ideaal is zoiets! En youtubefilmpjes doorspitten helpt inderdaad ook altijd.
Ahh jammer! Dan maar zelf research doen. Ik merk ook wel dat ik vaak te lang dezelfde oefeningen doe, zou wat vaker moeten afwisselen. Ik ga Linnlowes ook eens checken.
Heb echt een kutdag/week eigenlijk, gestresst, weinig slaap weinig gegeten je kent het wel, en dan toch heb ik vandaag de beste/zwaarste squats ever gedaan. Zo vaag hoe dat soms werkt! Denk ook dat het een mentale drempel was hoor, vind squats het moeilijkst, dus heel fijn om eindelijk door dat plateau te zijn
Wil je daarmee zeggen dat ze ietsje ruimer vallen?
Wauw klinkt heel goed! Thanks voor je review
Ik wilde eigenlijk wachten tot de nieuwe collectie vital seamless binnenkomt, zag een filmpje van Whitney Simmons waar ze die legging aan heeft en die ziet er ook goed uit! Maar misschien dat ik toch maar overstag ga voor de energy seamless, klinkt vooral fijn dat de stof wat dikker is!
Door jullie wil ik nu ook nieuwe sportkleding kopen
Maar heb 2 leggings van MyProtein die ik echt super fijn vind haha
Ga zo weer sporten. Ga tegenwoordig wat vaker met een vriendin en ik help haar in de sportschool omdat ze nog niet zoveel weet. Toch fijn als je iemand kan motiveren door jouw gedrevenheid
Leuk! Lijkt me ook wel leuk om samen met een maatje te sporten, maar vind het toch het fijnst om gewoon m’n eigen ding te doen, hou er niet van om te moeten wachten of tijdens mn workout te moeten kletsen
En nieuwe sportkleding is de beste motivatie die er is Heb toch weer een nieuwe bestelling bij gymshark geplaatst, de leggings hebben nu korting (en toch wat shirtjes erbij om geen verzendkosten te moeten betalen )
Haha ja ik snap je helemaal. Ik ga meestal 2x met een vriendin en 2x alleen omdat ik soms ook ff alleen wil, gaat inderdaad toch een stuk sneller.
Haha echt hè! Ik wil misschien ook wel een x gymshark bestellen maar ik ben bang dat de verkeerde maat bestel en het dan weer moet retourneren, dat vind ik zo’n gedoe altijd
Ah, ik heb er wel een paar:
@_Brittanylupton (met laag streepje voor het account)
@Gracefituk
@uhnonee
@whitneysimmons
@nikkiblackketter
Have fun!!
Katyhearnvideos is ook chill!
Hoe lang zouden die ongeveer vallen? Ik ben 1.86 dus dat soort dingen komen vaak tot mijn (al bijna gespierde) kuiten
Voor als mensen leuke internationale CrossFit meiden willen volgen:
@bjorkodins
@solsigurdardottir
katrintanja
laurahorvath
(als nieuwe gebruiker mag ik maar 2 apenstaartjes gebruiken, maar ik stam van het roze EGF af haha mwehhh)
@bicepslikebriggs
@anniethorisdottir
@karasaundo
@sarasigmunds
Die zijn ook heel erg leuk. Samantha Briggs en Sara Sigmundsdottir zijn echt mijn favoriete CrossFit-vrouwen. Zo lekker down to earth en meeeega sterk.
De mannen zijn ook leuk om te volgen trouwens, vooral Brent Fikowski, die is echt suuuuper grappig.
Ah leuk! Heb je de documentaires gezien op Netflix? Ik heb echt een beetje een girlcrush op Sara Sigmundsdottir. Zooooo leuk!
Hoi ik kom even dit topic binnen vallen, ik heb namelijk een vraag en ben zelf niet zo’n fitness expert. Ik zwom veel en daardoor heb ik bredere schouders gekregen. Ik heb van mezelf ook redelijk dikke/gespierde bovenarmen in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Ik ben verder slank/heb vrij smalle heupen en amper een kont waardoor (in mijn ogen) brede schouders/armen nog meer opvallen. Weet iemand welke oefeningen ik kan doen om minder breed te worden bij mijn schouders/bovenarmen? Zwemmen doe ik nu sowieso al minder dus ik hoop dat dat al wat helpt haha. Ik heb al wat gegoogled maar als ik arm oefeningen doe die ik op google heb gevonden heb ik alsnog het idee dat mijn biceps getrained worden (en dat wil ik juist niet denk ik?) Als ik het goed begrijp wil ik ‘langere’ spieren? (slaat dit ergens op??) Sorry ik weet hier echt niks van af Maar als iemand advies/tips heeft, graag!
Haha precies dit! Zij is zo mooi! Op YouTube staan ook filmpjes over haar aanloop naar de games vorig jaar. Die zijn ook heel tof.
Ik ga morgen trouwens een proefles volgen bij een nieuwe box hier in de buurt. Ben heel benieuwd. Zit nu bij een kleine box die al jaren open is en waar ik de trainingen heel fijn vind, maar het is een half uur rijden waardoor ik maar één keer in de week daar ga. Wel met vriendinnen, dus dat is ook extra motiverend.
Maar een box in de buurt om vaker in de week te kunnen gaan zou toch wel heel fijn zijn. Vind het een beeeetje spannend wel, want de WOD wordt pas in de ochtend gepost en ik wil weten wat we gaan doen.
Leuk! Ik ga volgende week een proefweek doen (GRATIS!) bij de Crossfit box bij mij in de buurt (woon in Londen haha). Ik ben wel best wel bang - Ik doe ongeveer 3-4 keer per maand Strongman (als extraatje, ga ook 2x naar sportschool) en dat is qua weightlifting heel erg hetzelfde maar behalve de ski erg en ass bike doe je daar eigenlijk geen ‘pure’ cardio - alleen je hartslag gaat natuurlijk wel omhoog als je 100 kilo moet pushen ofzo. Dus ik ben vooral super zenuwachtig voor de burpees, sprintjes enzo!
Ik vind trouwens Fitgirlchris een ontzettend leuke vrouw - ik weet niet helemaal wat er met haar en aranka is voorgevallen want ze stopte van de ene op de andere dag opeens met fitgirlcode maar ik vind haar echt heel tof!